عرضه لامبورگینی اوروس با کیت بدنه تاپ کار

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۸:۳۹
    کد خبر :388912

اگرچه شاسی بلندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند اما بی‌شک لامبورگینی اوروس یکی از خاص‌ترین‌ها می‌باشد زیرا ظاهری باابهت و عملکردی برجسته دارد.

برخلاف خودروهایی همچون پورشه کاین یا ب ام و X6 M، اوروس به فلسفه‌ی طراحی سوپرکارهای لامبورگینی وفادار مانده و مخصوصاً از نظر نسبت بدنه دوسوم و نسبت پنجره یک‌سوم این موضوع مشهود است. این همان تکنیک بصری است که در مدل‌هایی همچون آونتادور و اوراکان بکار رفته است.

البته دنیای خودرو هیچ حد و مرزی نداشته و مشتریان هم هیچ‌گاه قانع و راضی نمی‌شوند و اینجاست که پای تیونرها و کیت‌های بدنه‌ی سفارشی به میان می‌آید.

موسسه تیونینگ مشهور تاپ کار روسیه همان شرکتی است که لامبورگینی اوروس مشتریان را خاص‌تر می‌سازد. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید طیف قطعات بکار رفته در اوروس کاملاً متنوع بوده و از اسپویلرهای گیرا تا رینگ‌های بزرگ، رکاب‌های جانبی متفاوت، دیفیوزر عقب جدید، اسپویلر عقب و عناصر ورودی‌های گوناگون را دربرمی گیرد. همه‌ی این قطعات از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

از دیگر قطعات سفارشی کیت تاپ کار می‌توان کاپوت سفارشی را یاد کرد که دارای تریم نظامی مانند و همچنین کابینی با تریم های فیبر کربن کولار می‌باشد. بنا به گفته‌ی این تیونر، اوروس دارای گیراترین کیت بازار است.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری کیت بدنه‌ی تاپ کار در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد و مطمئن باشید که این قطعات سبک‌وزن قیمت پایینی نخواهند داشت. هرچه که باشد با یک شاسی‌بلند لوکس و اسپورت بالاتر از 200 هزار دلار طرف هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید