ضیایی: همه زندگی ام را برای موفقیت ایزدیار گذاشتم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :388844

مربی تیم ملی شنای کشورمان تاکید کرد: پس از آن که مسابقات پاراآسیایی شنا شروع شد، هر روز یک طلا می گیریم و البته این روند باید ادامه داشته باشد.

به گزارش مهر از اندوزی، به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، مهدی ضیایی مربی شاهین ایزدیار، نقش پررنگی در رقم خوردن موفقیت های این ورزشکار خوب کشورمان ایفا کرده است. قبل از شروع رقابت های روز چهارم رشته شنا در جاکارتا، با ضیایی به صحبت پرداختیم.

او گفت: همه ما از اتفاقاتی که در حال رقم خوردن است، خوشحال هستیم. پس از آن که مسابقات شنا شروع شد، هر روز یک طلا می‌گیریم و البته این روند باید ادامه داشته باشد. همچنین این مژده را می دهم که مردم ایران باید منتظر خبرهای خوب دیگری باشند چون هنوز ۴ ماده دیگر باقی مانده که در هر ۴ ماده، شاهین توانایی کسب مدال طلا را دارد. ۵۰ متر، ۱۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت که در آن رکورددار آسیاست و ۴۰۰ متر. خدا را شکر همه چیز خوب است.

ضیایی در خصوص بیماری ورزشکار طلایی کشورمان افزود: بله متاسفانه شاهین هنوز بهبودی کامل خود را به دست نیاورده و از سوی دیگر ما هم نمی‌توانیم داروی چرک‎خشک‎کن برایش تجویز کنیم زیرا بدنش را ضعیف می کند. در کنار آن، باید دوره بیماری را سپری کند و ما هم وظیفه داریم به تقویت این ورزشکار خوب مان مشغول باشیم. با این حال نمی خواهیم روی بیماری شاهین مانور بدهیم چون او با همین وضعیت هم مشغول کسب مدال طلا است.

این مربی جوان کشورمان در خصوص رابطه اش با با شاهین ایزدیار اظهار داشت: او روز به روز به طلاهای کاروان ایران اضافه می کند و مشخصا به عنوان یک مربی از اینکه در کنارش هستم، بسیار خوشحالم. امیدوارم کاروان مان بهترین نتیجه را بگیرد زیرا شاهد بودم تمام مربیان و ورزشکاران تا به حال چقدر زحمت کشیده اند. شاهین به من لطف داشت که طلای اول خود را به بنده هدیه داد. ما از سال ۲۰۰۸ تا امروز، ۱۰ سال است که کنار هم کار می کنیم و انشالله بتوانیم با هم، موفقیت های بیشتری در پارالمپیک کسب کنیم. قطعا من هم شاهین را خیلی دوست دارم و باید بگویم همه زندگی‌ام را برای موفقیت‌های شاهین گذاشتم و از کارهای دیگرم گذشتم تا در کنار او باشم. این یک عشق یا شاید دیوانگی خاص برای شنا است.

او اضافه کرد: علاوه بر علم و حرفه مربیگری، بحث ارتباط شاگرد و ورزشکار نیز اهمیت زیادی دارد. اینکه یک ورزشکار، مربی خود را قبول داشته باشد و به او اعتماد کند. خدا را شکر که هم اردوی مجارستان و هم اینجا در جاکارتا با شاهین هم اتاق بودم و ارتباط قلبی مان به اندازه ارتباط کاری مان، قدرتمند است. ما ارتباط خانوادگی هم داریم و این شرایط به هر دو نفرمان در جهت بالا نگه داشتن پرچم ایران کمک می کند.

ضیایی در مورد احتمال اینکه شاهین به عنوان بهترین ورزشکار این دوره از رقابت‌ها انتخاب شود، گفت: من دقیقا نمی‌دانم موضوع چیست و باید با هادی رضایی مسئول کاروان یا سایر کسانی که معادلات انتخاب بهترین ورزشکار را می‌دانند، صحبت کنید. من فقط می دانم به جاکارتا آمده ایم تا بیشترین تلاش را داشته باشیم، بیشترین مدال طلا را بگیریم و به کاروان ایران کمک کنیم. بعد از آن، هر چه پیش آید، خوش آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید