۴ شبانه روزی که برای ۴۳ ماه حقوق معوق مقابل وزارت اقتصاد سپری شد

    کد خبر :388468

تجمع کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت مقابل وزارت اقتصاد در اعتراض به معوق شدن 43 ماهه مطالبات مزدی بعد از گذشت 4 روز همچنان ادامه دارد.

تجمع کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت که در اعتراض به معوق شدن 43 ماهه مطالبات مزدی آنها از روز شنبه این هفته آغاز شده بود، بعد از گذشت 4 روز همچنان ادامه دارد. تجمع‌کنندگان با حضور در مقابل سازمان خصوصی‌سازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهان دریافت مطالبات خود شدند.

این تجمع‌کنندگان می‌گوید: با وجود اصلاح مصوبه پرداخت بودجه 25 میلیارد تومانی برای حقوق معوقه سنوات 94 تا 96 کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت شهرستان کشور متأسفانه سازمان خصوصی‌سازی برخلاف مصوبه شهریور ماه هیأت وزیران اعلام کرده که از هر شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستانی فقط به دو نفر و به ازای هر ماه 922 هزار تومان حقوق پرداخت می‌کند.

کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت به این رویه معترض هستند و به عدم پایبندی سازمان خصوصی‌سازی به آئین‌نامه سال 87 هیأت عالی واگذاری و وزارت تعاون و سازمان خصوصی‌سازی درباره تعداد نیروی کار اداری و فرمول محاسبه و تعیین سقف حقوق اشاره می‌کنند.

پیش از این نیز کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت چندین بار مقابل سازمان خصوصی‌سازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تجمع کردند. آنها همچنین 20 شهریورماه جلسه‌ای با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی برای اختصاص بودجه و رفع موانع ایجاد شده برای پرداخت معوقات‌شان داشتند که به نتیجه‌ای نیز نرسیده است.

به گزارش فارس ،کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت همچنین دیروز نیز آنها در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی برطرف شدن مشکلات خود و پرداخت معوقات‌شان را خواستار شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید