تمرین مشترک آزادکاران امید و بزرگسال در اردوی تیم ملی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۳
    کد خبر :388227

آزادکاران تیم های ملی بزرگسالان و امید در حالی تمرینات مشترک خود را در خانه کشتی تهران پشت سر می گذارند که برخی از بلاتکلیفی ملی پوشان امید خبر داده بودند.

فدراسیون کشتی روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد، چراکه از یک سو باید در فکر آماده سازی و تامین هزینه های اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به رقابتهای جهانی مجارستان باشد و از سوی دیگر باید بلافاصله تیم های کشتی امید را با همین شرایط راهی رقابتهای جهانی رومانی کند.

رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود و دو هفته بعد، رقابت های قهرمانی امیدهای جهان (زیر ۲۳ سال) در روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان در شهر بخارست رومانی برگزار خواهد شد.

مشکلات ارزی و عدم تخصیص ارز ثانویه به فدراسیون کشتی که باید از سوی وزارت ورزش پیگیری شود، شایعات فراوانی را در روزهای اخیر بوجود آورد. شایعاتی مثل بلاتکلیفی تیم کشتی امید و عدم اعزام آن به رقابتهای جهانی و همچنین تعطیلی اردوی امیدها به دلیل مشکلات مالی. به هر حال این اخبار ضد و نقیض با برگزاری اردوی مشترک آزادکاران تیم های ملی بزرگسالان و امید که هم اکنون در خانه کشتی در جریان است، تکذیب شد.

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد امید همچنان تمرینات شاگردان خود را در کنار آزادکاران تیم ملی بزرگسالان پیگیری می کند و امیدوار است این تیم بتواند نتیجه خوبی در رقابتهای جهانی رومانی کسب کند. البته ترکیب این تیم هنوز مشخص و معرفی نشده و اعضای کادر فنی این تیم فعلا در حال بررسی آخرین وضعیت جسمی و روحی اردونشینان هستند.

به گزارش مهر، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی مجارستان به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رضا اطری

۶۱ کیلوگرم: باقر یخکشی

۶۵ کیلوگرم: امیرحسین مقصودی

۷۰ کیلوگرم: یونس امامی

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

۷۹ کیلوگرم :عزت اله اکبری

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی

۹۲ کیلوگرم : علیرضا کریمی

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج

۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید