تاکید شورای هماهنگی اصلاحات براجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۸
    کد خبر :388150

دبیرکل حزب همبستگی با اشاره به اصرار اعضای شورای شهر تهران بر ابقاء افشانی به عنوان شهردار تهران، گفت: تاکید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بر تبعیت از قانون[منع بکارگیری بازنشستگان] است.

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در گفتگو با مهر، با اشاره به جزئیات جلسه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعضای شورای شهر تهران اظهار داشت: بحث پیرامون قانون منع به کارگیری بازنشستگان، بیشتر وقت این جلسه را به خود اختصاص داد؛ از این بابت که اگر قرار باشد آقای افشانی از شهرداری برود، شورای شهر بار دیگر باید در فرآیند انتخاب مجدد شهردار قرار بگیرد.

وی افزود: زمان محدود است و طی یک سال اخیر که از دوره جدید شورای شهر تهران می گذرد، این شورا مدام درگیر انتخاب شهردار بوده است؛ در این صورت انسجام مدیریت در شهرداری از دست می رود. بر همین اساس، اعضای شورای شهر در این جلسه اصرار داشتند که آقای افشانی در شهرداری باقی بماند.

شریف با اشاره به نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره آینده افشانی گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تابع قانون است؛ آقای محسن هاشمی طی نامه ای به وزیر کشور، درباره ماندن یا نماندن آقای افشانی، استعلام کرده است؛ همه ما منتظر پاسخ وزیر کشور هستیم.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اظهار داشت: امروز، شهر تهران با ۱۲ میلیون نفر جمعیت، در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد. امیدواریم وزارت کشور به طور دقیق تکلیف مدیریت شهرداری را مشخص کند.

شریف با اشاره به بیان دغدغه های اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این جلسه، گفت: به طور مشخص آقای حسین کمالی تاکید کردند که ما در زمان انتخابات، برای رای آوردن لیست امید، به شهروندان برنامه ای ارائه دادیم و الان آن برنامه باید اجرایی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید