آمریکا بی اختیار وارد دوران رکود می شود

    کد خبر :387986

نماینده سابق جمهوری‌خواهان در کنگره از تگزاس، معتقد است جهش اخیر سود اوراق قرضه خزانه‌داری اشاره به این دارد که آمریکا بی‌اختیار به سوی یک رکود پیش‌می‌رود.

به گزارش بازتاب به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، رون پاول، نماینده سابق جمهوری‌خواهان در کنگره از تگزاس، معتقد است جهش اخیر سود اوراق قرضه خزانه‌داری اشاره به این دارد که آمریکا بی‌اختیار به سوی یک رکود بالقوه و سقوط بازارها، با سرعتی بیش از گذشته، پیش‌می‌رود.

او هیچ راهی برای جلوگیری از این امر نمی‌بیند.

این نماینده سابق جمهوری خواهان در کنگره تگزاس در برنامه تلوزیونی «فیوچرز نا» در شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت: ما به شدت به این اتفاق نزدیک شده‌ایم. اگر زمانی در سال آینده همه با آن‌چه من حالا می‌گویم، موافق نباشند، من واقعا متعجب خواهم شد.

وی گفت: من با نگاه دقیقی به تاریخ بازارهای مالی می‌توانم از اعتبار گفته خود مطمئن باشم که وقتی ارز را دچار تورم کنید، نرخ بهره را دست‌کاری کنید و فراتر از توان خود زندگی کرده و هزینه‌های خیلی زیادی انجام دهید، همه چیز باید با یک سقوط اصلاح شود. ما با بزرگترین حباب تاریخ بشر روبرو هستیم.

پاول، سال‌هاست که به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد بازارهای سهام بلاخره با سقوط ۵۰ درصد یا بیشتر در ارزش خود، مواجه خواهند شد. او پیش‌بینی سقوط سهام آمریکا در ماه فوریه را درست پیش‌بینی کرده بود، اما میزان آن را درست حدس نزده بود.

وی با تایید این که پیش‌بینی‌های قبلی او به طور کامل درست از آب در نیامده‌اند، می‌گوید: این اتفاق خواهد افتاد. این اتفاق در راه است و حباب کنونی بزرگتر از هر زمان دیگر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید