حساب بانکی زیباکلام توقیف شد

  • کامنت
  • دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۴
    کد خبر :387594

من با وجود تمام فشارها و انتقادات هرگز قید این پروژه را نخواهم زد. یک دلیلش این است که برای اولین‌بار یک نفر از تهران برای کُردها تصمیم نگرفته بلکه برای اولین‌بار از صفر تا صد یک پروژه را خود کُردها دارند انجام می‌دهند. دلیل دیگرم اما سیاسی نیست، بلکه اشک‌های دخترم است

خبرها از مسدود شدن حساب بانکی صادق زیباکلام به دلیل حاشیه های ایجاد شده درباره جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه خبر حکایت دارد.

صادق زیباکلام روز گذشته در اینستاگرام نوشت: به دستور مقام قضایی امروز صبح حسابم که در رابطه با جمع آوری کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بوده است مسدود شد.

زیباکلام در گفتگو با روزنامه شهروند از جرئیات احضار به اداره آگاهی درباره حساب کمک به زلزله زدگان توضیحات مفصلی ارائه کرد.

او در بخشی از این گفتگو در پاسخ به سوال خبرنگار درباره اینکه اگر به شما بیشتر از این فشار بیاید و انتقادات بیشتر شود، ممکن است دهکده امید را رها ‌کنید و قید پروژه را بزنید؟ گفت: “باید بگویم که من با وجود تمام فشارها و انتقادات هرگز قید این پروژه را نخواهم زد. یک دلیلش این است که برای اولین‌بار یک نفر از تهران برای کُردها تصمیم نگرفته بلکه برای اولین‌بار از صفر تا صد یک پروژه را خود کُردها دارند انجام می‌دهند. دلیل دیگرم اما سیاسی نیست، بلکه اشک‌های دخترم است. خاطرم است که ٢٣ آبان شماره حساب اعلام کردم و خودم به همراه دخترانم لیلا و سارا راهی مناطق زلزله‌زده شدیم. در مناطق زلزله‌زده وقت چک‌کردن حسابم را نداشتم و آخر شب از خستگی خوابم برده بود که دخترم لیلا مرا از خواب بیدار کرد؛ بغض کرده بود و من ترسیده بودم و پرسیدم چه اتفاقی افتاده؟ گفت بابا شماره حسابی که برای کمک‌های مردمی اعلام کردی بعد از ٤٨ ساعت از یک‌میلیارد رد شده و بعد بغضش ترکید و گفت می‌ترسم این اعتمادی که مردم به شما کردند به هر دلیلی خراب شود، بنابراین به غیراز احترام به کُردها به خاطر اشک‌های دخترم هم به تلاشم ادامه می‌دهم.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید