ارزیابی مثبت AFC و تیم‌های شرکت‌کننده جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا از آماده‌سازی امارات

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
    کد خبر :387507

کمیته ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های آسیا از آماده‌سازی و امکانات امارات جهت میزبانی این رقابت‌ها ابراز رضایت کردند.

کمیته‌ای ویژه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت بررسی همه‌جانبه امکانات و میزان آماده‌سازی امارات برای میزبانی جام ملت‌های 2019 راهی این کشور شدند. اعضای این کمیته که در آن رئیس کمیته رقابت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور داشت در 4 شهر ابوظبی، الشارجه، دبی و العین به بررسی زیرساخت‌ها و مجموعه‌های مورد استفاده دیدارهای جام ملت‌های 2019 پرداختند.

بر اساس این گزارش، در چند هفته اخیر هیئت‌های نمایندگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های 2019 بازدیدهای متعددی از امارات داشتند. ارزیابی کلی آنها از روند آماده‌سازی امارات برای میزبانی از رقابت‌ها مثبت است. کمیته رقابت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز هشت ورزشگاه چهار شهر امارات را برای برگزاری 51 بازی با حضور 24 تیم تعیین کرده است.

به گزارش تسنیم ،کمیته ویژه کنفدراسیون فوتبال در خلال بازدید اخیر خود در شهر ابوظبی ورزشگاه‌های زاید، آل‌نهیان، محمد بن زاید، هزاع بن زاید و خلیفة بن زاید شهر العین را مورد بررسی و بازرسی قرار داد.

جام ملت‌های 2019 آسیا برای نخستین‌بار با حضور 24 تیم از 15 دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه D با تیم‌های ملی یمن، ویتنام و عراق قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید