کاهش گازهای گلخانه‌ای با بخاری‌های هرمتیک شوکت

    کد خبر :387316

در حال حاضر یکی از معضلات بزرگ جامعه بشری تولید گازهای گلخانه‌ای و به تبع آن آسیب‌رسیدن به لایه ازن، گرمایش نامتعارف کره زمین، به هم خوردن شرایط اقلیمی و همچنین تهدید جان موجودات زنده است.

به گزارش بازتاب، احمد پیروی مدیرعامل شرکت شوکت با اشاره به تاثیر مخرب سیستم گرمایشی سنتی بر روی گازهای گلخانه ای گفت: با بهره‌گیری از بخاری‌های هرمتیک، تولید گازهای گلخانه‌ای به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و این امر کمک قابل توجهی به بهبود شرایط زیست‌محیطی خواهد کرد. با داشتن تکنولوژی نوین در سیستم احتراق بخاری های هرمتیک، افزایش راندمان و کاهش چشمگیر آلاینده‌های حاصل از احتراق را شاهد هستیم.

وی افزود: سیستم بخاری‌های هرمتیک شوکت به گونه‌ای طراحی شده که اکسیژن موردنیاز جهت احتراق را از طریق دودکش دوجداره، از فضای بیرون خانه مکش نموده و تحت هیچ شرایطی از اکسیژن محیط‌ خانه استفاده نمی‌کند. این امر باعث می‌شود که هوای درون ساختمان هم طراوت و تازگی خود را حفظ کند.

پیروی درارتباط با میزان مصرف گاز کشور نیزگفت: یک درخت ده ساله میتواند در یک سال، دی اکسیدکربن حاصل از سوخت 05/11 متر مکعب گاز طبیعی را جذب کند. صرفه جویی در مصرف گاز به میزان 05/11 مترمکعب در سال معادل کاشتن یک درخت می باشد و به ازای هر دستگاه بخاری هرمتیک 1200 متر مکعب گاز در سال صرفه جویی می گردد که معادل کاهش 36/2 تن گاز کربن دی اکسید حاصل از احتراق است. هر درخت سالانه میزان 77/21 کیلوگرم دی اکسیدکربن را جذب میکند، لذا استفاده از دستگاه بخاری هرمتیک شوکت معادل کاشت 108 اصله درخت در سال است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید