فرمانده ناجا عنوان کرد

سهم 90 درصدی ناجا در دستگیری مفسدان اقتصادی

    کد خبر :386783

فرمانده نیروی انتظامی گفت: 90درصد مفسدان اقتصادی ازسوی ناجا شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار حسین اشتری صبح امروز در دیدار با آیت الله مصباح یزدی گفت: پلیس اهتمام ویژه ای به مسائل دینی و انقلابی در میان نیروها دارد. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تنها دستگاهی است که مرتب با مردم سرکار دارد. پلیس با انواع جرائم و فسادها مبارزه می کند و در ضمن انجام رسالت خود در همراهی با مردم تعهد دارد.

وی با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی اساس و مبنای کار پلیس در سطح کشور است، گفت: در این راستا پلیس در اجرای طرح های امنیت اجتماعی تمام تلاش خود را می کند تا از انقلاب و ارزش های آن دفاع کند. پلیس در زمینه امنیت اجتماعی و اقتصادی در کشور گام های بلندی برداشته و خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت های خود می داند.

90درصد مفسدان اقتصادی دستگیرشده را ناجا شناسایی کرد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت اقتصادی تلاش‌های مورد نیاز را دنبال کرده‌ایم به عنوان نمونه نزدیک به 90 درصد مفسدان و محتکران اقتصادی دستگیر شده، توسط نیروی انتظامی شناسایی شده‌اند.

همچنین سردارحسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم کریمه اهل بیت (س) نیز با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز پلیس در راه‌ها موجب تسهیل در عبرور و مرور می‌شود، اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی به دنبال تعامل با اقشار مختلف هستیم تا بتوانیم خدمات خود را به همگان عرضه کنیم و در این راستا نیز به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی نیز توجه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس برای خلاف‌کاران به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: تدبیر رهبر انقلاب اسلامی که پلیس با مهربانی، وحدت و عدالت به مردم خدمت کند را مورد توجه قرار داده و امیدواریم بتوانیم حافظ ارزش ها باشیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت اقتصادی تلاش‌های مورد نیاز را دنبال کرده‌ایم به عنوان نمونه نزدیک به 90 درصد مفسدان و محتکران اقتصادی دستگیر شده، توسط نیروی انتظامی شناسایی شده‌اند؛ امیدواریم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم و به مردم خدمت‌رسانی لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، اشتری درمراسم افتتاح ساختمان پلیس‌ راه قم نیز حضور یافت و پس از افتتاح این ساختمان خدمت به مردم را رسالتی مهم خواند و گفت: پلیس در بخش های مختلفی به ارائه خدمت به مردم می پردازد هر چه در این نظام بیشتر به مردم خدمت کنیم دشمنان مایوس تر خواهند شد. پلیس نقش مهمی در کاهش آمار تصادفات در جاده ها و راه های مواصلاتی دارد از این رو تقویت زیرساخت های مربوط به پلیس راه می تواند در کاهش آمار اثرگذار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید