تلفیق مقام‌های خراسانی با موسیقی پاپ

    کد خبر :386251

خواننده پاپ در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌هایش از برگزاری یک کنسرت ویژه در تالار وحدت و تدوین آلبوم منتخب آثارش خبر داد.

محسن میرزازاده خواننده شناخته شده موسیقی پاپ و موسیقی مقامی خراسان با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه سال جاری کنسرتی را به همت موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنم. در این کنسرت که با حال و هوای متفاوتی برگزار خواهد شد، قطعاتی از موسیقی مقامی خراسان به شکل تلفیقی موسیقی سنتی و موسیقی پاپ برای مخاطبان اجرا می‌شود.

میرزازاده افزود: در این اجرا که با تنظیم و رهبری ارکستر مجید نظام ضیا برگزار می‌شود، تلاش شده تا علاوه‌بر اجرای قطعات، بخش‌هایی را نیز به اجرای حرکات آیینی و محلی منطقه خراسان اختصاص دهیم که فکر می‌کنم می‌تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

وی ادامه داد: این کنسرت با توجه به محتوایی که برای آن در نظرگرفته‌ایم با کنسرت‌هایی که طی ماه‌های اخیر برگزار کردم، دارای تفاوت‌هایی خواهد بود که تصور می‌کنم می‌تواند با استقبال مخاطبان مواجه شود. به هر حال رپرتوارهای برنامه در چند قطعه با کنسرت قبلی تفاوت‌های زیادی دارد که امیدوارم بتواند مورد استقبال قرار گیرد.

این خواننده دیگر کارهای آینده خود نیز گفت: مدتی است تمامی‌ کارهای مربوط به تازه‌ترین آلبومم را انجام داده‌ام که این اثر به نوعی منتخبی از آثار پرطرفدار من در سال‌های اخیر است و تعدادی از آنها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای مردم پخش شده است. این آلبوم از مدت‌ها پیش مجوزهای لازم را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌دریافت کرده اما با توجه به اینکه هنوز موفق نشدم تهیه‌کننده‌ای برای آن پیدا کنم، همچنان در انتظار انتشارش هستم.

وی ادامه داد: فقدان تهیه‌کننده مناسب برای انتشار آلبوم‌ها یکی از معضلاتی است که خوانندگان فعال حوزه موسیقی به ویژه آنهایی که صرفا پاپ نمی‌خوانند با آن رو به رو هستند. اما من خواننده خوبی در حوزه موسیقی پاپ هستم اما در عین حال ترجیح می‌دهم در مسیری که انتخاب کرده‌ام، حرکت کنم و به سهم خود معرف گوشه‌ای از موسیقی منطقه خراسان با زبان موسیقی فیوژن باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید