مهاجم ذوب‌آهن: بابت اشتباهات داوری اذیت شدیم/ تلاش می‌کنیم به کورس قهرمانی اضافه شویم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
    کد خبر :385987

محمدرضا عباسی مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با اینکه در میانه جدول قرار داریم اما تلاش می‌کنیم خیلی زود به کورس مدعیان اضافه شویم.

محمدرضا عباسی درباره شرایط ذوب‌آهن در بازی‌های اخیر و اینکه آنها از 3 بازی گذشته فقط یک امتیاز گرفتند و مقابل پدیده در جام حذفی هم شکست خوردند گفت: فکر نمی‌کنم تیم ما از لحاظ مسائل فنی مشکل حادی داشته باشد. در این بازی‌ها از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های گلزنی، شرایط خوبی داشتیم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و البته خودمان هم دقت و تمرکز کافی نداشتیم. از طرفی ذوب‌آهن در همین بازی‌ها بابت اشتباهات داوری اذیت شد و می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. با این حال به آینده امیدوار هستیم و نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، تصریح کرد: چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد و صحبت کردن از قهرمانی خیلی زود است، اما ما تلاش می‌کنیم تا از نیمه جدول بالاتر بیاییم و خیلی زود در کورس مدعیان قرار بگیریم.

عباسی در خصوص صحبت‌های امید نمازی که گفته بود ذوب‌آهن مشکل گلزنی دارد، اظهار داشت: در اکثر بازی‌ها موقعیت‌های خوبی را به دست می‌آوریم که با بدشانسی یا بی‌دقتی آنها را از دست می‌دهیم. مطمئناً در تمرنیات بیشتر کار خواهیم کرد تا در این زمینه هم ضعفی نداشته باشیم. ما تیم خوبی داریم و مطمئناً در هفته‌های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید