میلیاردها تومان تجهیزات در بیمارستان امام خمینی کرج خاک می‌خورد!

    کد خبر :385802

عضو شورای شهر کرج گفت: پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به دلیل بی تدبیری و زیاده خواهی برخی، بیش از 10 ماه است که حقوق نگرفته‌اند و در شرایط بسیار بدی روزگار می‌گذرانند.

فریده بزنی بیرانوند در گفت وگو با  ایسنا، اظهار کرد: امکانات و زیرساخت‌های بخش بهداشت و درمان استان در مقایسه با سایر استان‌های کشور بسیار ضعیف است و همین باعث شده بسیاری از بیماران برای بهره‌گیری از خدمت مناسب به تهران بروند.

وی ادامه داد: بدون شک این رفت و آمدها علاوه بر افزایش هزینه، باعث دردسر برای بیماران و همراهان‌شان شده و فشار روحی وارده بر آنها را نیز زیاد می‌کند.

وی توضیح داد: با این اوصاف باید گفت در شرایط فعلی کم یا زیاد شدن حتی یک بیمارستان هم باعث تغییر در کیفیت خدمات رسانی به بیماران این استان می‌شود.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به وضعیت بیمارستان امام خمینی تاکید کرد: این بیمارستان صد و چند تخت خوابی مدت‌هاست به خاطر برخی مشکلات، از خدمات‌رسانی به مردم معذور است.

بزنی خاطر نشان کرد: بارها و بارها با مجموعه این بیمارستان و مسئولان استان جلسه گذاشته‌ایم تا راه حلی برای خروج از این مشکل پیدا کنیم ولی متأسفانه تا کنون به نتیجه نرسیده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: پرسنل این بیمارستان به عنوان شهروندان کرجی چه گناهی کرده‌اند که باید در این شرایط نامناسب اقتصادی هر روز جلوی بیمارستان تجمع کنند تا کسی به درد دل‌های آنان گوش کند و گره‌ای از مشکل‌شان بازکند؟

وی گفت: باید مسئولان هر چه سریع‌تر فکری به حال این بیمارستان کنند چون دود این بی تدبیری‌ها به چشم مردمی می‌رود که امیدی جز همین مسئولان ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید