برانکو: کار را مقابل السد تمام شده نمی‌دانیم/ دالیچ باید به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب می‌شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵
    کد خبر :385679

سرمربی پرسپولیس به شاگردانش هشدار داد که نباید کار را مقابل السد قطر تمام شده بدانند، چون هنوز یک ۹۰ دقیقه دیگر در کار است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

برانکو ایوانکوویچ که پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا چند روزی را برای استراحت به زادگاه خود، شهر واراژدین رفته، در گفت‌وگو با روزنامه «نووی لیست» کرواسی گفت: نتیجه‌ای که ما در دوحه مقابل السد کسب کردیم، پدیده بود چون خارج از خانه مقابل تیمی بازی می‌کردیم که سرمایه‌گذاری زیادی کرده تا قهرمان آسیا شود. آنها گابی را در ازای 12 میلیون دلار به خدمت گرفته‌اند، ژاوی را دارند و یک مهاجم الجزایری هم در خط حمله خود دارند. آنها جاه‌طلبی بالایی دارند. در سوی دیگر ما به دردسر بزرگی افتاده بودیم چون به خاطر تنبیهی که فیفا برای ما در نظر گرفته بود، در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی نتوانستیم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم، چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و همچنین دو بازیکن به دلیل محرومیت و یک بازیکن به خاطر مصدومیت نمی‌توانستند در بازی رفت ما را همراهی کنند. ما واقعاً در شرایط دشواری بودیم. با این حال بازیکنانم تمرکزشان روی کار خود بود، اتحاد و تعصب‌شان را نشان دادند و با انرژی که داشتند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. در پایان بازی هم ما شایسته این پیروزی بودیم و این باعث تقویت روحیه ما شد.

وی درباره بازی برگشت مقابل السد که قرار است در تاریخ 23 اکتبر (یک آبان) در تهران برگزار شود، اظهار داشت: ما پس از بازی رفت، کار را تمام شده نمی‌دانیم. السد بازیکنان قدرتمند و باکیفیتی دارد و در مرحله یک‌چهارم نهایی رقیب سنتی ما استقلال را در تهران با نتیجه 3 بر یک شکست داد. به هر حال برتری در بازی رفت، باعث نشده تا ما رویکردمان دستخوش تغییر شود. می‌دانم که همه بی‌صبرانه منتظر بازی برگشت هستند، اما برایم واضح است که بازی دشواری در انتظارمان است.

سرمربی کروات پرسپولیس با اشاره به دومین حضور متوالی تیم تحت‌هدایتش در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خود من بابت رسیدن به این مرحله برای دومین سال متوالی رضایت فوق‌العاده‌ای دارم و و این نشان می‌دهد که روش کاری‌ام به نتیجه رسیده است. ما موفقیت فصل گذشته را تکرار کردیم و این کار را به خصوص با بازیکنان ایرانی انجام دادیم. ما تنها تیمی هستیم که برای دو سال متوالی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم ،برانکو ایوانکوویچ همچنین در تمجید از دوست خود که تیم ملی کرواسی را در جام جهانی 2018 روسیه به دیدار فینال رساند، یادآور شد: به اعتقاد من زلاتکو دالیچ باید به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب می‌شد و مهم نیست که منطق می‌گفت دیدیه دشان باید به این عنوان می‌رسید. ضروری بود که در نظر گرفته می‌شد دالیچ در چه شرایطی این نتایج فوق‌العاده را کسب کرد و تفاوت بین کرواسی و فرانسه نیز باید لحاظ می‌شد. فاکتورهای زیادی برای حمایت از دالیچ وجود دارد. به اعتقاد من با رسیدن پرسپولیس به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توان سال را با سبک واراژدین (اشاره به خودش و دالیچ که اهل شهر واراژدین هستند) به پایان برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید