روایت مدیرعامل باشگاه سایپا از احضار علی دایی به پلیس آگاهی

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۹:۵۳
    کد خبر :385623

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به اتفاقی که برای سرمربی این تیم رخ داده می‌گوید علی دایی باوجود احضار به آگاهی و گرفتاری‌هایی که دارد به کارش برای بازسازی مناطق زلزله‌زده ادامه می‌دهد.

رضا درویش درباره احضار علی دایی به پلیس آگاهی در ارتباط با جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده گفت: باید در این مسائل سعی کنیم با استفاده از بزرگان جامعه، در مردم انگیزه ایجاد کنیم تا بستر برای خدمت بیشتر آماده شود. این «گیر»ها باعث می شود افراد انگیزه خود را از دست بدهند. مربی ما باید سر تمرین به تیمش می پرداخت ولی به خاطر پاسخگویی از تمرین رفت. اینها باعث می شود افراد انگیزه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بنده می دانم که آقای دایی روزهای زیادی با گروه های مهندسی برای بازسازی مناطق زلزله زده جلسه داشته است. او برای خرید اجناس هم از محبت مردم استفاده کرد تا آنها را ارزانتر بخرد و بتواند از کمک های نقدی بهره بیشتری در بازسازی بگیرد. بنده می دانم که علی دایی چطور به دنبال این بود تا به جای مثلا ۱۰۰ خانه، ۱۵۰ خانه بسازد. او از تمام امتیازات خودش برای حل مشکلات مردم استفاده کرده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا تاکید کرد: ما هم قبول داریم که باید مجرای قانون رعایت شود. شاید بعضی جاها هم سوء استفاده شود ولی افرادی مثل علی دایی شناخته شده اند و امتحان خود را پس داده اند. نباید به جای تشویق این افراد، گره در کارشان انداخت.

درویش گفت: دایی با این همه گرفتاری در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین تدارک حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا دوست ندارد خدمتگزاری به مردم را از دست بدهد. مطمئنا دایی همانطور که در مسابقه و بازی غیرتمند و با پشتکار کار می کرد، اینجا هم به خاطر مشکلات از خدمت به مردم پا پس نمی کشد.

به گزارش مهر ،مدیرعامل باشگاه سایپا در بخش دیگری از صحبتهایش در خصوص دو دیدار پیش روی سایپا با استقلال در لیگ و جام حذفی گفت: منتظر اعلام تاریخ جام حذفی هستیم. تمریناتمان ادامه دارد و منتظریم تا جام حذفی را قبل از هفته نهم لیگ با استقلال برگزار کنیم. البته چند بازیکن مصدوم هم داریم. دیدارهای سختی با استقلال در پیش است اما اگر بخواهیم در جدول لیگ جایگاهمان را حفظ کنیم چاره ای جز برد نداریم.

درویش درباره جدایی رحیم زهیوی از سایپا و حضور این بازیکن در ذوب آهن که با گلزنی اش همراه بود، تصریح کرد: زهیوی اعلام کرد شرایطش از نظر روحی و روانی طوری نیست که بتواند در سایپا ادامه بدهد. او اظهار تمایل کرد از سایپا برود. اخلاق علی دایی هم این است که اگر بازیکنی نتواند شایستگی اش را بروز بدهد، می گوید انتقالش به باشگاه دیگر بلامانع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید