قوانین عجیب برلوسکونی در تیم جدیدش: ریش، خالکوبی و امضاهای خرچنگ‌قورباغه‌ای ممنوع!

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :385484

مالک پیشین باشگاه میلان، برای تیمی که به تازگی خریداری کرده است، قوانین انضباطی عجیبی وضع کرده است.

سیلویو برلوسکونی، مالک سابق باشگاه میلان که به تازگی باشگاه مونتزای در دسته سومی فوتبال ایتالیا را خریده است، بخشی از قوانین و برنامه‌های انضباطی‌اش برای این تیم را اعلام کرده است.

نخست وزیر سابق ایتالیا در یک مراسم که در شهر میلان برگزار شد، تأکید کرد: تیمی که من می‌خواهم بسازم، تیمی جوان و متشکل از بازیکنان ایتالیایی خواهد بود. این بازیکنان باید موهای مرتبی داشته باشند و به همین منظور ما از همین حالا یک آرایشگر در مونتزا پیدا کرده‌ایم که گفته حاضر است موی سر بازیکنان ما را مجانی کوتاه کند. علاوه بر این در تیم من هیچ بازیکنی نه حق دارد ریش بگذارد نه حق دارد خالکوبی کند. همچنین هیچ کدام‌شان نباید گوشواره به گوش‌های‌شان بیندازند و به این کارشان هم افتخار کنند.

برلوسکونی ادامه داد: بازیکنان تیم من در زمین بازی باید نماد نظم و ترتیب باشند و وقتی روی حریفی مرتکب خطا شوند باید از او عذرخواهی کنند و متشخصانه با داوران رفتار کنند. اگر از آنها امضا خواسته شد یا تقاضای گرفتن عکس شد، باید با دقت امضا کنند و نام و نام خانوادگی‌شان را هم پای آن بنویسند نه اینکه یک چیز خرچنگ‌قورباغه‌ای تحویل هواداران بدهند. همچنین همیشه باید لباس‌هایی مرتب و موقر به تن داشته باشند. من از تیمم چیزی متفاوت از فوتبال مدرن می‌خواهم.

به گزارش تسنیم ،برلوسکونی در ابتدای سال 2017 سهام باشگاه میلان را به چینی‌ها فروخت تا به دنیای سیاست برگردد اما در آنجا هم به اهداف خود نرسید و حالا دوباره تصمیم گرفته به اهالی مستطیل سبز ملحق شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید