فرهاد قائمی: از حضور در لیگی خارج از ایران هیجان زده هستم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷
    کد خبر :385468

فرهاد قائمی لژیونر والیبال ایران گفت: از حضور در لیگی خارج از ایران هیجان زده هستم و امیدوارم این تغییر برای والیبال من خوب باشد.

فرهاد قائمی، کلی پوش والیبال ایران در فصل پیش رو برای تیم زراعت بانک ترکیه بازی خواهد کرد در مورد لیگ ترکیه اظهار داشت: لیگ ترکیه سطح بالایی دارد و بازیکنان با کیفیتی در آن شاغل هستند. ترکیه یکی از بهترین لیگ‌های اروپا را دارد.

او ادامه داد: من پیش از این هم لیگ ترکیه را دنبال می‌کردم و می‌دانم که تیم زراعت بانک، یکی از بهترین تیم‌های این لیگ است. ما حریفان سختی را پیش رو داریم. بازی در لیگ ترکیه برای من خیلی خاص است.

قائمی گفت: مردم ترکیه مثل ایرانی‌ها، گرم و مهربان هستند و دوست دارند به هم کمک کنند. فکر می‌کنم خیای زود به ترکیه عادت کنم چون خیلی شبیه ایران است.

دریافت کننده تیم ملی ایران تصریح کرد: زراعت بانک، بزرگ‌ترین بانک ترکیه است و تیم والیبال این بانک به دنبال جایگاهی بالا و شایسته در لیگ است. هدف من این است که تمام تلاشم برای باشگاه انجام دهم و تیم را نیز به اهدافش برسانم.

به گزارش تسنیم ،قائمی افزود: من در تابستان گذشته در مسابقات مختلف ملی شرکت کردم ولی حضور در لیگ ترکیه برای کم تجربه متفاوتی است. از حضور در لیگی خارج از ایران، هیجان زده هستم و امیدوارم این تغییر برای والیبال من خوب باشد. من همیشه به خودم اعتماد دارم و طوری بازی می‌کنم که انگار قرار است برای همیشه در تیم بمانم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید