بازیکن صنعت نفت آبادان: در ۲۰ دقیقه اول خواب بودیم/ شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
    کد خبر :385463

هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: مقابل استقلال خوزستان شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم و بازی باخته را با برد عوض کردیم.

مصطفی احمدی درباره بازی با استقلال خوزستان در جام حذفی گفت: بازی آسانی نداشتیم و در 20 دقیقه اول انگار خواب بودیم و 2 گل دریافت کردیم، اما در ادامه به خودمان آمدیم و یک بازی کم‌نقص انجام دادیم که نتیجه‌اش زدن 5 گل بود. اینکه بازی باخته را با برد عوض کردیم، نشان دادیم که شخصیت تیم‌مان بالا است و این «کامبک» نشان داد که ما در زمین مسابقه همیشه دنبال انجام بهترین بازی و نتیجه گرفتن هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا صنعت نفت در لیگ برتر بردی به دست نیاورده است؟» عنوان کرد: در لیگ برتر هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و در خیلی از بازی‌ها دنبال برد بودیم که بدشانس آوردیم. باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و مطمئنم با این فوتبالی که بازی می‌کنیم، قطعا در آینده نتایج خوبی در لیگ برتر خواهیم گرفت.

به گزارش تسنیم ،هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: در جام حذفی آنها را شکست دادیم، اما شرایط هر مسابقه متفاوت است. بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم برد در جام حذفی را دوباره تکرار کنیم و تراکتورسازی را شکست بدهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید