سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد

انفجار یک واحد مسکونی در جیحون/ دو نفر نجات پیدا کردند

  • حوادث
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶
    کد خبر :385362

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک واحد مسکونی و زنده خارج کردن دو نفر از این حادثه خبر داد و گفت که به احتمال زیاد علت حادثه نشت گاز بوده است.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درمورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:37 امروز انفجار یک واحد مسکونی در خیابان جیحون به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه شامل دو گروه حریق و یک گروه نجات در مدت زمان حدود دو دقیقه در محل حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: این ساختمان چهار طبقه بود و هر طبقه آن سه واحد داشت که انفجار در طبقه آخر رخ داده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند مشاهده کردند که به دلیل شدت انفجار در و پنجره‌های این واحد کامل تخریب شده و دیوار و بخشی از سقف‌های آن نیز تخریب شده بود.

وی اضافه کرد: بر اثر این انفجار و ریزش آوار دو نفر که در این واحد زندگی می‌کردند، محبوس شدند و از آنجایی که انفجار منجر به آتش‌سوزی هم شده بود، هر لحظه امکان آن می‌رفت که این افراد دچار آسیب جدی بشوند. از همین رو آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول نجات این دو فرد شدند و خوشبختانه آنها را زنده از زیر آوار خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند. همچنین چند نفر دیگر از بخش‌های مختلف ساختمان توسط آتش‌نشانان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند گفت: با این حال احتمال بسیار زیادی وحود دارد که این حادثه بر اثر نشت گاز رخ داده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید