رئیس کمیته امداد:

۴۱۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند

    کد خبر :385056

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با استفاده از ظرفیت تبصره ۱۴ بودجه سال ۹۷ تا پایان مهرماه ۴۱۳ هزار خانوار واجد شرایط تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرند.

سید پرویز فتاح عصر روز پنجشنبه در شورای اداری اردستان با بیان اینکه با کمک نمایندگان مجلس و تبصره ۱۴ برای اولین بار ۴۰۰۰ میلیارد تومان در بودجه لحاظ شد، اظهار کرد: دولت به تبصره‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی عمل کرد و این کار برای ما بسیار با ارزش است.

وی با اشاره به اینکه دریافتی مددجویان کمیته و سازمان بهزیستی ۳ یا ۴.۵ برابر شده، افزود: دولت و مجلس در یک هماهنگی و انسجام در تبصره ۱۶ حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته برای وام اشتغال لحاظ کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: از این پس هیچ نیازمندی پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد نخواهد بود و در شهرستان اردستان نیز تمام متقاضیان تحت حمایت قرار گرفته و مستمری دریافت خواهند کرد.

فتاح با بیان اینکه اعتبار وام اشتغال روستایی و تبصره ۱۶ در سال جاری ۲ برابر شده است، اضافه کرد: امید داریم در نیمه دوم سال نیز بتوانیم بیشتر از قبل پرداخت تسهیلات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در صف انتظار جهت دریافت وام ضروری بودند با تأمین منابع تا یک ماه آینده این وام به تمام آنها پرداخت خواهد شد، افزود: به همه افراد متقاضی دریافت جهیزیه در شهرستان اردستان کمک بلاعوض خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه منابع کمک‌های موردی و بیماری‌های صعب العلاج برای شهرستان اردستان تأمین خواهد شد، گفت: احداث 50 واحد مسکونی برای نیازمندان در اردستان در صورت تأمین زمین و مجوزهای لازم از سوی شهرستان صورت خواهد گرفت.

فتاح خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد و جو روانی باعث ایجاد وضعیت کنونی شده است. ترامپ شکست خورده و آمریکا به واسطه قدرت ایران کیش و مات شده است.

وی با بیان اینکه از دولت و مجلس انتظار داریم آزمون و خطا را کنار بگذارند، گفت: نظام اسلامی با درایت از سخت‌ترین شرایط عبور کرده است و امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم و اختلافات سیاسی را باید کنار گذاشت.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه ملت در این مدت جان فشانی کردند و همه باید دولت را همراهی کنیم، خاطرنشان کرد: در این زمان نباید حرف از تفرقه و تسویه حساب سیاسی زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید