رونمایی از مرسدس-ای‌ام‌جی A35 در موتور شوی پاریس

  • خودرو
  • جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
    کد خبر :384642

چند ماه پس از معرفی نسل جدید A کلاس هاچبک، مرسدس بنز اقدام به معرفی اولین نسخه‌ی اسپورت این خودرو با نام AMG A35 کرد. این خودرو هم‌اکنون در پاریس حضور دارد.

البته که ظاهر 5 درب A35 جدید در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد گیراتر می‌باشد. از جمله ویژگی‌های ظاهری این خودروی اسپورت می‌توان به رینگ‌های چند پره، طرح مشکی بدنه، بال بزرگ در عقب و رنگ بدنه‌ی آبی برجسته به همراه عناصر خاکستری اشاره کرد.

اما همه‌چیز A35 جدید به‌ ظاهر آن مربوط نمی‌شود زیرا در دل خودرو پیشرانه‌ی قوی‌تری هم جای گرفته است.

این هاچبک داغ و لوکس از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با قدرت 302 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر سود می‌برد. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ می‌رسد. A35 می‌تواند در 4.7 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت آن نیز 250 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

داخل کابین A35 همان ویژگی‌های مدل استاندارد را می‌توانید ببینید. سیستم اطلاعات سرگرمی جدید MBUX جایگزین سیستم کامند قبلی شده است. این خودرو همچنین دارای حالت‌های متفاوت رانندگی شامل کامفورت، اسپورت، اسپورت پلاس، شخصی و حتی حالت لغزنده برای سطوح خیس می‌باشد.

هنوز قیمت مرسدس-ای ام جی A35 جدید مشخص نشده اما فروش آن در اروپای غربی از ژانویه‌ی 2019 آغاز خواهد شد. این هاچبک اسپورت همچنین وارد بازار آمریکا نخواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید