طرفداران لیدی گاگا علیه تام هاردی وارد بازی شدند

    کد خبر :383982

تحلیلگران می‌گویند که بازی باکس آفیس را فیلم «ونوم» با افتتاحیه ۶۵ میلیون دلاری خواهد برد در حالی که در مقابل «ستاره‌ای متولد می‌شود» احتمالا با فروش ۲۰ میلیون دلاری کارش را آغاز می‌کند.

فیلم «ونوم» ساخته روبن فلیشر تازه چند روزی است که اکران شده. یکی از فیلم‌های مهم فصل پاییز که خیلی‌ها منتظر دیدنش بودند. یک فیلم اکشن ترسناک علمی-تخیلی با بازی تام هاردی و میشل ویلیامز که داستان مردی به نام ادی بروک است که نیروهای فرا انسانی پیدا کرده و می‌خواهد آن بخش از نیروهایش به نام «ونوم» را آزاد کند تا بتواند زندگی‌اش را نجات بدهد. از طرف دیگر فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» ساخته بردلی کوپر با بازی لیدی گاگا هم در صف اکران پاییزی است.

ماجرا از اینجا آغاز می‌شود که دو روز دیگر یعنی پنجم اکتبر افتتاحیه هر دو فیلم «ونوم» و «ستاره‌ای متولد می‌شود» است. علیرغم اینکه «ستاره‌ای متولد می‌شود» که نقش قهرمانش را لیدی گاگا بازی می‌کند تا همین الان با حضور در جشنواره‌ها درخشان عمل کرده و همه نقدهای حول و حوش فیلم مثبت است و حتی در سایت راتن تومیتوز ۹۵ درصد امتیاز مثبت از منتقدان گرفته اما همچنان طرفداران لیدی گاگا نگران موفقیت فیلم هستند. آنها می‌خواهند مطمئن شوند که فیلم در روز افتتاحیه‌اش به اندازه یا حتی بیشتر از «ونوم» توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند.

در حالی که شبکه‌های اجتماعی برای فیلم ابرقهرمانی «ونوم» که فرش قرمزش روز دوشنبه برگزار شد سنگ تمام گذاشتند برخی کاربران توییتر متوجه شدند که در این شبکه اجتماعی نقدهای منفی درباره فیلم «ونوم» گذاشته می‌شود که عجیب بنظر می‌رسند. عجیب از این نظر که بخش زیادی از این منتقدان که نظر منفی داشتند از کلماتی مشابه هم برای توصیف فیلم استفاده کرده بودند. یکی از توییت‌ها که بنظر می‌رسید چندین‌بار کپی و بازنشر شده این بود: «من بزرگترین طرفدار مارول هستم اما همین الان فیلم «ونوم» را دیدم و واقعا چیزی ندارم که بگویم.»

در جست‌وجوی اکانت‌های جعلی که توییت‌های منفی درباره فیلم «ونوم» گذاشته بودند توییتی کشف شد که کاربری نوشته بود: «ما طرفداران لیدی گاگا هستیم که حساب‌های کاربری جعلی ایجاد کردیم تا افتتاحیه فیلم «ونوم» را به گند بکشیم. هر دو فیلم در یک روز پخش می‌شوند درنتیجه ما مخاطبان سینما را برای فیلم خودمان یعنی «ستاره‌ای متولد می‌شود» می‌خواهیم.»

در حالی که نقدهای رسمی فیلم «ونوم» هنوز منتشر نشده است طرفداران کمیک‌بوک سونی از تاکتیک مشابهی برای مبارزه در توییتر استفاده کرده‌اند.

کمپانی‌های برادران وارنر و سونی که پشت فیلم‌های «ستاره‌ای متولد می‌شود» و «ونوم» قرار دارند هنوز به این حاشیه‌ها واکنشی نشان نداده‌اند.

تحلیلگران می‌گویند که بازی باکس آفیس را فیلم «ونوم» با افتتاحیه ۶۵ میلیون دلاری خواهد برد در حالی که در مقابل «ستاره‌ای متولد می‌شود» احتمالا با فروش ۲۰ میلیون دلاری کارش را آغاز می‌کند اما واقعیت اینجاست که اوضاع به این سیاهی و سفیدی که طرفداران فیلم‌ها تصور می‌کنند نیست چون اساسا مخاطبان این دو فیلم با هم تفاوت دارند و هدف‌گیری این فیلم‌های هم متفاوت است.

«ستاره‌ای متولد می‌شود» بازسازی یک داستان کلاسیک است که چشم به فصل جوایز دارد. داستان خواننده جوانی که به کمک یک خواننده کهنه‌کار الکلی رو به افول تبدیل به ستاره می‌شود.

در عوض فیلم ابرقهرمانی ونوم به جدول فروش امید دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید