معاون اجتماعی پلیس پایتخت خبر داد

افتتاح چهار کلانتری جدید در پایتخت

    کد خبر :383624

معاون اجتماعی پلیس پایتخت از افتتاح چهار کلانتری جدید در سطح پایتخت به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های پلیس پایتخت برای هفته ناجا اظهار کرد: شعار امسال هفته ناجا «پلیس مقتدر امین مردم» است که از روز جمعه تا پنجشنبه هفته آینده برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای هر یک از روزهای هفته ناجا شعاری با رویکرد ارزشی، اقتدار، تخصصی، اجتماعی، مردمی، علمی و جهادی در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه‌های این روز از سخنرانی فرمانده ناجا در نماز جمعه آغاز خواهد شد. همزمان با سخنرانی سردار اشتری در نماز جمعه تهران روسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ در محوطه نماز جمعه و اطراف آن مستقر شده و به مشکلات و مسائل شهروندان و نمازگزاران رسیدگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سامانه مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در هفته ناجا افتتاح خواهد شد، افزود: مشاوره خانه جوان نیز با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

مرادی از افتتاح چهار کلانتری در پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مناطق و همچنین در نظر گرفتن موارد دیگر امنیتی، چهار کلانتری در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران افتتاح خواهد شد.

ویزیت رایگان شهروندان در مراکز بهداری وابسته به پلیس در هفته ناجا

معاون اجتماعی پلیس پایتخت ویزیت رایگان شهروندان در مراکز بهداری وابسته به پلیس، مشاوره رایگان به شهروندان و افزایش ساعات فعالیت ستادهای ترخیص، مراکز صدور گواهی، سوء پیشینه، مراکز انجام کار کارشناسی بر روی خودروها در اداره آگاهی و … نیز طی هفته ناجا افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، مرادی با تاکید بر اینکه پلیس به مسائل اجتماعی نگاه امنیتی و انتظامی ندارد، گفت: معتقدیم که مشکلات اجتماعی باید با بهره گیری از نخبگان و سازمان‌های مردم نهاد حل و فصل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید