مدل خودران و مفهومی رنو EZ-Ultimo رونمایی شد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۷
    کد خبر :383515

به دنبال معرفی خودروی مفهومی رنو EZ-Pro در ماه گذشته، خودروساز فرانسوی از مدل خودران و برقی EZ-Ultimo به عنوان لیموزین آینده در نمایشگاه پاریس رونمایی کرد.

آیا خودروی مفهومی رنو با نام EZ-Pro که ماه گذشته معرفی شد، به یاد می‌آورید؟ این خودروی برقی، دارای طراحی خلاقانه برای استفاده در ناوگان خودران حمل‌ونقل بود. حالا خودروساز فرانسوی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸ از خودروی خودران رنو EZ-Ultimo رونمایی کرد که به عنوان یک وسیله نقلیه لوکس برای آینده، پیش‌بینی شده است.

لورنس ون دن آکر، معاون ارشد بخشی طراحی رنو این‌طور توضیح می‌دهد:به دلیل تغییر سلیقه مصرف‌کنندگان و استقبال فزاینده مردم از خدمات اشتراک سواری، انقلاب جدیدی در زمینه حمل‌ونقل ایجاد شده است. با توجه به این موضوع، خودروی خودران، برقی و مفهومی رنو EZ-Ultimo سواری لوکس و منحصربفردی در زمینه روباتیک ارائه می‌دهد که می‌تواند بسته به سلیقه شرکت ارائه‌دهنده خدمات اشتراک سواری، تغییر کند.

اگر بخواهیم رنو EZ-Ultimo را معرفی کنیم، به سادگی می‌توان آن را یک خودروی برقی، خودران و متصل دانست که برای انتقال افراد بین مسیرهای مختلف در فضایی لوکس طراحی شده است. از خودروی برقی رنو EZ-Ultimo می‌توان برای سفرهای تک‌مسیره، چندساعته یا یک روزه، سفرهای خصوصی شهری، تجاری و گردشگری استفاده کرد. قابلیت انطباق‌پذیری با نیازهای مشتریان، از مهم‌ترین شاخصه‌های این خودروی مفهومی به شمار می‌رود.

خودروی خودران رنو EZ-Ultimo، تجربه‌ای منحصربفرد برای طراحان رنو ایجاد کرده که نتیجه آن محصولی آینده‌محور و لوکس است. برای تضمین دسترسی آسان به فضای کابین، این خودروی مفهومی به صندلی‌های بازشونده و چرخان اتوماتیک مجهز می‌شود. رنو در فضای داخلی خودروی برقی EZ-Ultimo از مواد درجه یک مانند چوب، سنگ مرمر و چرم بهره می‌برد که تجربه سفری آرام و لذت‌بخش را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

سفر با خودروی خودران، نیاز به بهترین تجربه ممکن از اتصال در داخل کابین دارد و رنو خوشحال است که سیستم اطلاعاتی و سرگرمی جدید خود را معرفی کند. این سیستم تجربه‌ای واقع‌گرایانه و لذت‌بخش برای سرنشیان خودروی برقی رنو EZ-Ultimo ارائه می‌دهد که در آن محتوای شخصی و فایل‌های چندرسانه‌ای با بالاترین کیفیت پخش خواهند شد.

خودروی خودران رنو EZ-Ultimo از معماری الکتریکی مشترک با خودروهای مفهومی رنو EZ-Go و رنو EZ-Pro استفاده می‌کند؛ اما رنو در حال حاضر مایل نیست جزئیات بیش‌تری در مورد سیستم محرکه برقی آن ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید