تولید گلکسی A6s سامسونگ به تولیدکننده گوشی‌های شیائومی واگذار شد

    کد خبر :383500

سامسونگ پس از تعطیل کردن یکی از کارخانه‌های خود در چین، تولید گوشی گلکسی A6s را بر عهده کارخانه وین‌تک گذاشت که گوشی‌های شیائومی را تولید می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی، برهه‌ی زمانی بسیار مهمی برای Samsung شاد. این غول کره‌ای پس از سال‌ها استفاده از پنل‌های AMOLED، امسال در گوشی‌های میان‌رده‌ی خود به صفحه‌های نمایش LCD روی آورده و همچنین تصمیم گرفته است تا قابلیت‌های بیشتری را بدون افزایش قیمت به این دسته از گوشی‌های اقتصادی اضافه کند؛ حال این شرکت در نظر دارد تا برای اولین بار، خط تولید برخی از گوشی‌های میان‌‍رده‌ی خود را به کارخانه‌های دیگری بسپارد.

همانطور که اطلاع دارید، عملکرد اخیر سامسونگ در چین چندان رضایت‌بخش نیست و آمار رسمی نشان می‌دهند که این شرکت کره‌ای کمتر از یک درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند بازار چین را در دست دارد؛ در کنار این موضوع، افزایش هزینه‌های تولید و نیروی انسانی هم دست به دست هم داده‌اند تا سامسونگ مجبور شود یکی از دو کارخانه‌ی بزرگ خود را تعطیل کند. اگر گزارش‌ها صحت داشته باشند، ظاهرا سامسونگ با وین‌تک به توافق رسیده است و قصد دارد وظیفه‌ی تولید برخی از گوشی‌های آینده‌ی خود را به این کارخانه واگذار کند. اگر نام Wintech برای شما آشنا نیست، باید یادآور شویم که گوشی‌های شیائومی توسط همین کارخانه تولید می‌شوند.

 

در حال حاضر مشخص نیست که این تصمیم تا چه میزان هزینه‌های سامسونگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما انتظار می‎رود اولین گوشی سامسونگی که توسط این کارخانه تولید می‌شود، گلکسی A6s باشد؛ همچنین گفته می‌شود که این گوشی با صفحه‌نمایش کم‌حاشیه‌ی ۶ اینچی، دوربین عمودی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر و اندروید ۸.۱ اوریو به بازار عرضه خواهد شد.

زمان عرضه‌ی این گوشی ۱۹ مهر ۱۳۹۷ (۱۱ اکتبر ۲۰۱۸) اعلام شده است. طبق گفته‌های سامسونگ، در تاریخ اعلام شده، گلکسی A9s به همراه یک گوشی جدید دیگر هم وارد بازار خواهند شد و پس از فروش اولیه، در رنگ‌های مختلفی قابل تهیه خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید