جنگ به زودی پایان می یابد/آمادگی غرب برای بازگشایی سفارتخانه‌ها

    کد خبر :383214

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که به زودی جنگ در سوریه پایان خواهد یافت و این کشور به جایگاه سابق خود بازمی گردد.

به گزارش مهر، بشار الاسد رئیس جمهور سوریه در گفتگو با روزنامه کویتی الشاهد عنوان داشت: به زودی این جنگ تروریستی در سوریه پایان خواهد یافت و بازی سیاسی تغییر می یابد و سوریه به نقش محوری عربی خود در حمایت از مسائل امت باز می گردد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه پیروی رسانه های عربی از نهادهای آمریکایی صهیونیستی که به دنبال خدشه دار کردن وجهه کشورهای خاورمیانه به ویژه سوریه بوده و جنگ رسانه ای علیه این کشور به راه انداخته اند باعث شده که مردم نتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی تأکید کرد: مواضع کشور کویت و رسانه های این کشور در قبال سوریه قابل توجه است. شیخ صباح الاحمد الصباح امیر کویت شخصیت قابل احترامی است که متوجه خطرات پیش روی کشورهای عربی می باشد.

بشار اسد تاکید کرد: ما به کمک خداوند اکثریت شهرهای سوریه را از چنگ تروریستهای جنایتکار خارج کرده و از شهروندان کشورمان در برابر تروریستها محافظت کردیم. به زودی نظام سوریه قوانین این کشور را در تمام خاک سوریه اجرا خواهد کرد و ما هرگز یک وجب از خاک کشور را خارج از حاکمیت ملی قرار نخواهیم داد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما با بسیاری از کشورهای عربی تفاهم زیادی داریم و برخی از کشورهای غربی خود را برای بازگشایی سفارتشان در سوریه آماده می کنند. نقش روسیه با همکاری چین، هند و تعدادی از کشورهای دوست یک مسأله جدی است. ما روند بازسازی و بازگشایی کارخانه ها در سوریه را آغاز خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید