آگوستا بروتاله درگستر 800RR پیرلی، رونمایی شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۳
    کد خبر :382564

موتورسیکلت سفارشی MV Agusta با قدرت ۱۴۰ اسب بخار، در بخش‌هایی از بدنه، به لاستیک مخصوص پیرلی مجهز شده است.

همکاری دو شرکت مشهور موتورسیکلت‌سازی و تولیدکننده‌ی تایر، همیشه نتیجه‌ی بی‌نظیری داشته است. مدل MV آگوستا بروتاله 800 درگستر پیرلی (Brutale Dragster 800RR Pirelli)، هدیه‌ی ویژه‌ی ایتالیایی‌ها به عاشقان موتورسیکلت است.

هنگامی که دو شرکت ایتالیایی در کنار هم قرار می‌گیرند، برجسته‌ترین ویژگی در محصول نهایی چیزی جز زیبایی نخواهد بود. متخصصان پیرلی و MV Agusta از آخرین روش‌های مهندسی بهره گرفته‌اند تا مدل تولید محدود بروتاله 800 درگستر پیرلی در برخی از پنل‌های بدنه، از لاستیک کمک بگیرد. این موتورسیکلت که بر اساس بروتاله 800RR تولید شده است، با طرح سفارشی پیرلی به رنگ‌های زرد، سفید، نقره‌ای، سیاه و آبی (ترکیب زرد/سیاه/نقره‌ای و آبی/سفید/نقره‌ای) عرضه می‌شود. رینگ‌ها، صندلی و بخش‌هایی از بدنه نیز به رنگ‌های موجود مزین شده‌ است. طرح‌های بدنه و رنگ‌آمیزی با الهام از تایر دیابلو سوپرکورسا SP پیرلی کار شده است.

اما متفاوت‌ترین ویژگی این موتورسیکلت، استفاده از لاستیک در بدنه است؛ بخش بیرونی مخزن سوخت و پنل روی آن، پلاستیک مخصوص پیرلی که در برابر خط و خش مقاوم بوده را انتخاب کرده است. سراگزوزهای سه‌تایی سنتی بروتاله نیز به پوشش محافظتی سرامیک برای مقاومت بیشتر در برابر دمای بالا، مجهز شده‌ است. این مدل تولید محدود ویژه، در بخش قوای فنی تغییری نکرده است و همچنان از پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۷۹۸ سی‌سی، با قدرت ۱۴۰ اسب بخار (دور موتور ۱۲۳۰۰)، گشتاور ۸۷ نیوتن‌متر (دور موتور ۱۰۱۰۰) و نهایت سرعت ۲۴۴ کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند.

قیمت MV آگوستا 800 بروتاله درگستر، نسخه‌ی پیرلی اعلام نشده است اما مدل استاندارد بروتاله 800RR با قیمت پایه‎ی ۱۶ هزار یورو (حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار) فروخته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید