واکنش نبیه بری به ادعاهای نتانیاهو علیه حزب الله لبنان

    کد خبر :382263

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که باید در برابر ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه حزب الله با اتحاد ملی و اقدامات دیپلماتیک برخورد کرد و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.

به گزارش بازتاب به نقل از المنار، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد: نباید از اتهامات مطرح شده از سوی اسرائیل علیه حزب الله در خصوص ایجاد انبارهای موشک در نزدیکی فرودگاه بیروت به راحتی گذشت.

وی در ادامه افزود: ما در برابر یک شرایط خطرناک و سخنانی که بوی جنگ می دهد قرار داریم. نباید با این سخنان مثل یک شوخی برخورد کنیم. سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم دشمن و دیگر مسئولان اسرائیلی خطرناک ترین سخن علیه لبنان است. این یک موج ادامه دار است که تحریم ها علیه لبنان و مطرح کردن این اتهامات در آن می گنجد.

بری تاکید کرد: آنها می خواهند فرودگاه بیروت را ببندند. بنابراین ما باید در برابر چنین سخنانی با هوشیاری و از طریق تقویت جبهه داخلی در کنار اقدامات دیپلماتیک و مهم تر از همه تقویت اتحاد داخلی برخورد کنیم.

وزیر خارجه لبنان روز گذشته با بردن سفیران خارجی در این کشور به مناطقی که نتانیاهو مدعی وجود موشک های حزب الله شده بود، دروغ نخست وزیر رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید