آخرین وضعیت وزنه‌برداران ملی‌پوش ایران قبل از اعزام

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۱
    کد خبر :381760

دو ملی پوش وزنه‌برداری اعزامی ایران به بازی‌های المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس، قبل از حضور در این مسابقات در خصوص آخرین شرایط خود گفتند.

به گزارش مهر، امیررضا عسگری‌دون ملی پوش بابلی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در خصوص حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین، اظهار داشت: از اینکه یکی از نمایندگان ایران در این بازیهای هستم بسیار خوشحالم و با تمام قدرت برای افتخارآفرینی در این مسابقات تلاش خواهم کرد. تمرینات خوبی را در اردوهای مختلف سپری کردم و هم اکنون آمادگی خوبی دارم.

ملی پوش دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه برداری نوجوانان ایران درمورد اینکه تجربه زیادی از رقابتهای بین المللی به دست آورده، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته در چندین مسابقه قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان حضور داشتم و وزنه بردار کم تجربه ای نیستم. به رکوردهای خوبی دست پیدا کردم و شانس زیادی برای کسب مدال خواهم داشت.

عسگری دون در خصوص حریفانش نیز گفت: با کمک سرمربی تیم نوجوانان از رقبای خود شناخت کافی پیدا کرده ام. وزنه بردارانی از کشورهای ایتالیا، آلمان و گرجستان حریفان اصلی من در دسته ۸۵ کیلوگرم هستند.

علیرضا یوسفی ملی‌پوش قائمشهری دسته ۸۵+ کیلوگرم وزنه برداری نوجوانان نیز اظهار داشت: پیش از اعزام به بازی های المپیک نوجوانان اردوهای مداوم و مستمری داشتیم. شرایط اردوها بسیار خوب است و در چند ماه اخیر با نظم خاصی در حال تمرین هستم. برای گرفتن مدال طلا در این رویداد مهم تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ام.

وی ادامه داد: روز شنبه ۲۱ مهرماه در رقابتهای دسته ۸۵+ کیلوگرم روی تخته می روم. حریفان قدرتمندی در این رقابت ها حضور دارند و کار بسیار دشواری برای کسب مدال طلا دارم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در پایان خاطر نشان کرد: از خانواده و مربیان زحمتکش خودم تشکر می کنم که در این مسیر مرا کمک کردند.

بازیهای المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان در روزهای ۱۴ تا ۲۶ مهرماه در بوینس آیرس آرژانتین برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید