توسعه مکران به اشتغال‌زایی در منطقه محروم جاسک کمک می‌کند

    کد خبر :381530

قائم مقام وزیر نفت گفت: توسعه منطقه مکران، فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازندگان و مشاوران داخلی و اشتغال‌زایی در منطقه محروم جاسک است.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت نفت، مرضیه شاهدایی شامگاه یکشنبه (هشتم مهرماه) در آیین امضای قرارداد ساخت مخازن ذخیره‌سازی نفت خام و تاسیسات جانبی آن در بندر جاسک با ظرفیت ۱۰ میلیون بشکه اظهار کرد: همانگونه که پیش‌تر وزارت نفت، توسعه در خلیج فارس را کلید زد، اکنون نیز وزارت نفت پایه‌گذار توسعه در مکران می‌شود.

وی با اشاره به نقش صنعت نفت در درآمدزایی برای کشور ابراز امیدواری کرد این روند با اقدام‌های در حال اجرا با قوت ادامه یابد.

وی با بیان این‌که بدون شک اجرای پروژه‌های کلان نفتی به سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی نیاز دارد، یادآور شد: با وجود این، شرایط تحریم فرصت مناسبی برای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های داخلی کشور فراهم می‌کند و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

قرارداد مخازن ذخیره‌سازی نفت خام و تاسیسات جانبی آن با ظرفیت ۱۰ میلیون بشکه، در قالب روش ساخت، بهره‌برداری و واگذاری (BOT) عصر دیروز (یکشنبه، هشتم مهرماه) با حضور علی کاردر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و چند نفر از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی میان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و دو شرکت‌ خصوصی امضا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید