معاون خدمت شهری منطقه چهار خبر داد

زنده گیری بیش از 120 سگ بلاصاحب در معابر شمال شرق تهران

    کد خبر :381204

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از جمع آوری و زنده گیری سگ های بلاصاحب خبر داد و گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و عبور و مرور بیشتر دانش آموزان در سطح معابر، منطقه 4 از سگ های ولگرد و مزاحم پاکسازی شد.

رضا معلم با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای سلامت و آرامش شهری و رضایت خاطر هرچه بیشتر شهروندان به ویژه دانش آموزان و والدین ایشان، در ادامه طرح نگهداشت شهر طرح جمع آوری و زنده گیری سگ های ولگرد در محلات بیست گانه منطقه چهار در حال اجراست.
معلم در ادامه گفت: در این طرح سگ های بلاصاحب پس از شناسایی و پلاک کوبی در قرنطینه رها می شوند. با توجه به حجم بالای کار محلی در حریم منطقه قرار است پس از حصار کشی این مسئولیت در اختیار پیمانکار قرار گیرد که در نوع خود اولین تجربه این منطقه در زمینه مبارزه با سگ‌های بلاصاحب و ولگرد است.
به گزارش ایسنا؛ معلم گفت: در این مدت 125 قلاده سگ از سطح معابر منطقه جمع آوری شده که پس از واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی به مراکز مربوطه تحویل داده شده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4، معاون خدمات شهری منطقه 4 در پایان گفت: در این راستا یکی از کارهای مهم در دست اقدام استقرار اکیپ دوم جمع آوری سگ‌های ولگرد در منطقه است که با رایزنی‌های لازم در حال پیگیری بوده که در صورت تحقق این امر به طور قطع در مبارزه با سگ های بلاصاحب اتفاقات چشمگیری را در سطح منطقه شاهد خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید