انصراف تیم‌های ایرانی از جام باشگا‌های آسیا به خاطر یک مشت دلار!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۵
    کد خبر :381134

جام باشگاه‌های هندبال آسیا بدون ایرانی‌ها برگزار خواهد شد. به دلیل مشکلات اقتصادی و مسائل ارزی هیچ کدام از نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های هندبال آسیا شرکت نمی‌کنند.

جام باشگاه های هندبال آسیا در آبان ماه سال جاری به میزبانی اردن برگزار می شود و مثل هر سال ۲ تیم از ایران می توانستند در این رقابت ها شرکت کنند. تیم نفت و گاز گچساران که عنوان قهرمانی فصل ۹۶ لیگ برتر هندبال را کسب کرده بود، از همان ابتدا انصراف خود را از حضور در باشگاه های آسیا اعلام کرده بود. قرار بود تیم های شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان به عنوان تیم های دوم و سوم لیگ در این رقابت ها حاضر شوند و حتی به فدراسیون هندبال اعلام آمادگی کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حالا با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی ارز هر ۲ باشگاه به فدراسیون انصراف خود را اعلام کردند تا ایران هیچ نماینده ای در این رقابت ها نداشته باشد.با اینکه تصور می شود غیبت نمایندگان ایران جریمه و تبعاتی را برای هندبال ایران در پی دارد، رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال این موضوع را رد کرده و گفته چون قرعه کشی مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار نشده،‌مشکلی به وجود نخواهد آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید