پرویز برومند: کمیته اخلاق و حراست وزارت ورزش به شرایط آکادمی استقلال رسیدگی نکردند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰
    کد خبر :380991

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین استقلال دربی ۸۸ را پوچ توصیف کرد.

پرویز برومند درباره تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در دربی 88 اظهار داشت: مقصر اصلی سازمان لیگ بود که می‌توانست دربی را در زمان دیگری برگزار کند. اگر بازی در زمان دیگری برگزار می‌شد، پرسپولیس می‌توانست برای دیدار آسیایی‌اش آماده‌تر شود، استقلال هم خودش را جمع و جور می‌کرد. سازمان لیگ، همه حساسیت‌های دربی را خنثی کرد، اگر چه شاید آنها زمان مناسبی برای برگزاری دربی نداشتند.

«دربی 88، پوچ، الکی و بی دغدغه بود.» وی با بیان این جمله افزود: این دربی، بدون هیچ حساسیت و جذابیتی برگزار شد. تنها تیمی که متضرر شد، پرسپولیس بود. آنها در این دیدار، بازیکن مصدوم دادند و برای بازی با السد خسته شدند. در مورد بازیکنان استقلال هم مانده‌ام که چه بگویم. استقلال از شرایط پرسپولیس به لحاظ حرفه‌ای استفاده‌ نکرد. آبی‌پوشان می‌توانستند بازی را ببرند و شرایط‌شان را در جدول بهتر کنند. برد مقابل پرسپولیس، می‌توانست آنها را به لحاظ روحی – روانی بازگرداند.

دروازه‌بان پیشین استقلال در خصوص کنار گذاشتن صادق ورمزیار از آکادمی استقلال عنوان کرد: عادت کرده‌ایم وقتی یک نفر کاری می‌کند و به هدفش می‌رسد، می‌گوییم چرا این کار را کرده، در صورتی که دیگر هیچ فایده‌ای ندارد. باید خیلی وقت پیش از اتفاقات آکادمی جلوگیری می‌شد. آکادمی باید بازیکن ساز باشد، نه اینکه مدام بگوییم در آکادمی این کارها را می‌کنند. سه سال است انتقاد می‌کنیم، اما کمیته اخلاق و حراست وزارت ورزش و جوانان رسیدگی نکردند. اگر رسیدگی می‌کردند، آکادمی استقلال امروز وضعیت بهتری داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید