اشاره AFC به خودباوری پرسپولیس پس از شکست الدحیل

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷
    کد خبر :380988

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی دیدار السد قطر مقابل پرسپولیس پرداخت و از خودباوری بالای نماینده کشورمان پس از حذف دیگر نماینده قطر تمجید کرد.

تیم‌های فوتبال السد قطر و پرسپولیس از ساعت 18:30 روز سه‌شنبه هفته جاری، در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه، به مصاف هم می‌روند. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی، به بررسی دو دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات پرداخته که بخشی از آن به شرح زیر است:

چهار تیم در جستجوی این هستند که به عنوان پادشاهان آسیا، تاج‌گذاری شوند. این تیم‌ها در هفته جاری در بازی‌های حساس دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. السد قطر که در سال 2011 به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده، میزبان تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات 2017 یعنی پرسپولیس خواهد بود. قبل از اینکه کاشیما آنتلرز ژاپن یک روز بعد به مصاف قهرمان دو دوره آسیا، یعنی سوون سامسونگ کره جنوبی برود.

السد تنها تیم این مرحله است که سابقه قهرمانی در شیوه جدید لیگ قهرمانان آسیا را دارد. آنها آخرین تیم منطقه غرب آسیا هستند که جام قهرمانی مسابقات را پس از شکست چونبوک موتورز کره جنوبی در سال 2011 بالای سر بردند. تیم شهر دوحه، الاهلی عربستان و استقلال را در مرحله حذفی شکست داد و بعد از مرحله گروهی، شکستی متحمل نشده است. آنها به دنبال تکرار قهرمانی هفت سال قبل خود و پایان دادن به سلطه تیم‌های شرق آسیا هستند.

آخرین شکست السد مقابل حریف روز سه‌شنبه این تیم رقم خورد. جایی که پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر، صدرنشینی خود را در گروه C مسابقات قطعی کرد. قبل از آنکه نماینده ایران الجزیره را در یک‌هشتم از پیش رو بردارد و الدحیل، دیگر تیم قطری را با یک بازگشت فوق‌العاده در مرحله نیمه‌نهایی شکست دهد.

به گزارش تسنیم ،پرسپولیس سال گذشته برای اولین بار به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و اکنون برای دومین بار در این مرحله حضور دارد. هر چند این تیم سال گذشته در نیمه‌نهایی مقابل الهلال عربستان شکست خورد. پس از حذف تیمی که در 9 دیدار متوالی خود در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد، آنها سرشار از خودباوری برمی‌گردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید