فروش اتفاقی نسل سوم کروم کست گوگل در بست بای

    کد خبر :380835

بست‌بای، به‌صورت اتفاقی یک عدد کروم‌کست گوگل نسل سوم را به یک مشتری فروخت.

بی‌شک، همه‌ی ما می‌دانیم که Reddit یکی از منابعی است که خبرهای بسیار عجیب و دور از تصور را منتشر می‌کند. اما خبری که اکنون می‌خواهیم به‌اطلاع شما برسانیم، آنقدرها هم عجیب نیست؛ بلکه بسیار به‌ندرت پیش می‌آید.

ظاهرا یکی از مشتریان بست‌بای، برای خرید کروم‌کست گوگل نسل دوم مراجعه‌ می‌کند، ولی در کمال تعجب متوجه می‌شود که به‌جای خرید نسل دوم کروم‌کست، دانگل نسل سوم را خریداری کرده است که هنوز از سوی گوگل معرفی نشده است.

پوستر اصلی یا OP که بیشتر طرفداران ردیت از این عنوان برای نام‌بردن آن استفاده می‌کنند، نشان می‌دهد که بست‌بای، به‌اشتباه محصول جدید را برای فروش عرضه کرده است. جالب اینجا است که وقتی صندوقدار سعی می‌کند تا بارکد محصول را اسکن کند، متوجه می‌شود که بارکد در سیستم وجود ندارد. باتوجه به اینکه دانگل در دست مشتری بوده است و قیمت آن مشابه کروم‌کست نسل دوم بوده است، فروشندگان بست‌بای محصول را با همان قیمت شناسه‌ی بارکد SKU محصول قدیمی به مشتری می‌فروشند.

وقتی مشتری به خانه می‌رسد و سعی می‌کند که دانگل را نصب کند، متوجه می‌شود که این کروم‌کست در مقایسه با نسل دوم کروم‌کست، تفاوت‌هایی اساسی دارد. پس از بررسی و دقت در جزئیات محصول، متوجه تغییرات طراحی کروم‌کست می‌شود. ظاهرا کروم‌کست جدید در قاب پهن‌تر و ضخیم‌تری قرار داده شده است و قسمت بالایی آن اصلا براق نیست. همچنین به‌جای لوگوی کروم، لوگوی گوگل دیده می‌شود. پاور مورد نیاز کروم‌کست جدید کماکان از طریق microUSB تامین می‌شود و نه از طریق USB-C؛ اتصال HDMI نیز دیگر به‌صورت مغناطیسی به دانگل متصل نیست.

متاسفانه، تنها یک عکس از این کروم‌کست جدید به‌اشتراک گذاشته شده است، که جزئیات زیادی در مورد آخرین تغییرات نسل سوم کروم‌کست ارائه نمی‌دهد؛ ولی همین اطلاعات ارائه‌شده نیز با شایعات قبلی که در مورد کروم‌کست منتشر‌ شده بود، مطابقت دارد. کروم‌کست نسل سوم گوگل از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی بهتری از شبکه‌ی وای‌فای خواهد داشت.

باید تا ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه منتظر بمانیم تا در رویداد بعدی Google با ویژگی‌های کامل و دقیق کروم‌کست نسل سوم گوگل آشنا شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید