یک عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خبر داد

افزایش 40 درصدی هزینه‌های پروژه ترمینال شرق تهران نسبت به پیش بینی اولیه

    کد خبر :380710

یک عضو کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران از افزایش 30 تا 40 درصدی هزینه‌های پروژه ترمینال شرق تهران نسبت به پیش بینی اولیه خبر داد.

آرش حسینی میلانی در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز آتش نشان و روز مولانا، گفت: پیشنهادی دارم در خصوص استفاده از ظرفیت‌های شهرداری تهران برای ترویج فرهنگ محیط زیستی در میان دانش آموزان و ارتباط و پیوند هر چه بیشتر آنها با طبیعت.

وی افزود: شهر تهران ظرفیت‌های کوهپیمایی در شمال شهر را دارد که از آنها استفاده کاملی انجام نمی‌شود و دانش آموزان ما از این ظرفیت‌ها بهره نمی‌برند. باید بررسی توسط شهرداری تهران انجام شود تا مشخص شود شهرداری تهران چگونه می‌تواند برناه کوهپیمایی برای دانش آموزان را ایجاد کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص روند تکمیل پروژه ترمینال شرق تهران نیز به شهرداری تهران تذکر داد و گفت:‌ متأسفانه در بازدید از این ترمینال مشاهده شد که این پروژه با وجود اینکه برای سال 1397 بودجه برای آن اختصاص داده شده است اما در حال حاضر متوقف مانده است.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: 30 تا 40 درصد بیش از پیش بینی انجام شده برای این پروژه هزینه شده است. بی تردید توقف پروژه‌های اینچنین علاوه بر خسارت‌ بر مالیه شهری مشکلات محیط زیستی نیز به همراه دارد. لذا لازم است گزارش حسابرسی عملیاتی طرح به شورا ارائه شود و همچنین اثرات زیست محیطی به ویژه اثراتی که بر آلودگی هوای ترمینال فعلی به مناطق اطراف وارد می‌شود نیز بررسی و گزارش آن به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید