یارکشی در کشتی فرنگی و آتش زیر خاکستر!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸
    کد خبر :380656

جنجال و درگیری در مصاف انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی به وضوح نشان داد اردوگاه فرنگی‌کاران آنچنان که به نظر می‌رسید، آرام و بی‌حاشیه نیست.

به گزارش مهر، مصاف انتخابی سعید عبدولی و یوسف قادریان بیش از آنچه به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای انتخاب مسافر رقابتهای جهانی کمک کند، ضربه ای بود بر بدنه این رشته که متولیانش همواره شعار آرامش و همدلی در آنرا سر می دادند.

نبرد درون اردویی این دو فرنگی‌کار که پیش بینی می شد از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار خواهد شد در پایان به یارکشی، درگیری و نمایان شدن برخی خصومت های دیرینه ختم شد تا نشان دهد کشتی فرنگی هم می تواند مثل کشتی آزاد با تنش و مشکلات همیشگی همراه باشد.

طبیعتا متولیان فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از این پس با عیان شدن برخی دشمنی ها و اختلاف نظرات در بین اردونشینان، کار سخت تری در کنترل اوضاع خواهند داشت. این در حالی است که رقابتهای جهانی هم کمتر از ۲۰ روز دیگر در مجارستان برگزار خواهد شد و همین گروهی که در مصاف انتخاب وزن ۸۲ کیلوگرم در برابر یکدیگر قد علم کرده و به هم توهین کردند، باید زیر یک سقف به تمرینات پایانی بپردازند.

کشتی فرنگی در سالهای اخیر به خوبی مسیر پیشرفت و موفقیت را پیدا کرد و پیش رفت، اما هیچ بعید نیست اختلافاتی که روز گذشته در خانه کشتی عیان و آشکار شد، بزرگترین ضربه را به روند رو به رشد این رشته مدال آور وارد آورد.

البته این پایان ماجرا نبود، چراکه ساعاتی پس از درگیری و آشوب در خانه کشتی، اعلام لیست مسافران اعزامی به رقابتهای جهانی و احتمال حذف برخی از آنها به دلیل مشکلات ارزی و هزینه های سرسام آور اعزام هم حاشیه ساز شد. بطوریکه عده ای از اهالی همیشه منتقد کشتی فرنگی که اتفاقا خودشان در راس برخی امور تیم های ملی قرار دارند بلافاصله وارد گود شدند و تا توانستند بر هیزم آتش انتقادات مغرضانه افزودند.

آنچه مسلم است اتفاقاتی که در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد به هیچوجه به سود کشتی فرنگی نیست و آتش افروزان این حوزه باید به این مساله توجه کنند که دود این آتش بیش از هرکس به چشم خودشان خواهد رفت. جای تاسف است که فدراسیون کشتی امروز از افرادی ضربه می خورد که در بدنه مدیریتی قرار دارند و به ظاهر دوست و در خفا از دشمنان فدراسیون محسوب می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید