وزیر نیرو چه واکنشی به خبر استیضاح خود داشت؟

  • سیاسی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۱۲
    کد خبر :380437

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه استیضاح فرصتی برای پاسخگویی است، گفت: تصور کردم که نمایندگان مجلس به طور حتم در پس این تابستان پرچالش، قصد دارند درباره چگونگی پشت سرگذاشتن آن سوال کنند.

رضا اردکانیان در واکنش به طرح استیضاح خود در مجلس، گفت: چهارشنبه شب از این موضوع خبردار شده و تاکنون صحبتی با آنها نداشته ام.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: می دانید که استیضاح یعنی طلب وضوح کردن است، فکر کردم نمایندگان حتما در پس این تابستان پرچالشی که داشتیم قصد دارند که سوال کنند چگونه این تابستان را پشت سر گذاشتید، بنابراین فرصتی برای پاسخگویی است که مراحل خود را طی می کند.

اردکانیان در مورد مشمولان قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در وزارت نیرو، گفت: قانونی که رییس جمهوری ابلاغ کرد به معاونت مربوطه ارسال شد که مشخص شود که در این وزارت خانه چند نفر مشمول این قانون می شوند و بر اساس لیستی که به من داده شد ۲ نفر از مشاوران وزیر مشمول این قانون می شوند.

اردکانیان یادآور شد: جدای از بحث قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اگر بخواهیم سیاست‌های دولت را در ارتباط با به کارگیری نیروهای جوان دنبال کنیم، باید به بافت پرسنلی وزارتخانه نگاه کنیم، با توجه به قوانین جاری تعداد قابل توجهی نیرو داریم که واجد بازنشستگی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید