مدرسه‌ای که در ابتدای سال تحصیلی پلمب شد!

    کد خبر :380412

در اولین روزهای سال تحصیلی جدید شاهد اختلاف و مشکلاتی بین آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای در شهرستان میبد بودیم که باعث بسته شدن درب یکی از مدارس قرآنی شد.

«محسن موحدی‌فرد» رییس آموزش و پرورش شهرستان میبد در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص گفت: بعضی از فضاها آموزشی بلااستفاده‌ی آموزش و پرورش شهرستان بر طبق قانون در اختیار آموزشکده فنی و حرفه‌ای قرار گرفته است.

وی ادامه داد: البته بعضی از این فضاهای آموزشی مانند آموزشکده‌های زهرایی و امام خمینی(ره) با توجه به خیری بودن، نباید واگذار می‌شدند و باید طبق ضوابط و مقرارت به آموزش و پرورش بازگردانده شوند ولی فنی و حرفه‌ای از تحویل این فضاها ممانعت می‌کرد.

به گفته موحدی فرد، این مشکل از طریق وزرات آموزش و پرورش و امور حقوقی دانشکده فنی کشور در چندین جلسه که زمان‌بر نیز بودند، پیگیری شد و نهایتاً سوم مهرماه جاری یکی از این فضاها به آموزش و پرورش بازگردانده شد.

وی با بیان این که بازگرداندن آموزشگاه دیگر به اموزش و پرورش شهرستان نیز در حال پیگیری از طریق دو وزارتخانه آموزش و پرورش و آموزش عالی در تهران است، گفت: با توجه به این که موضوع تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید برطرف نشد، شاهد بسته شدن یکی از مدارس قرانی شهرستان در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید بودیم.

موحدی‌فرد خاطرنشان کرد: تمام تلاش و کوشش ما در آموزش پرورش ایجاد فضای آموزشی مناسب برای تربیت نسل جوان و آینده‌ساز کشور است و اولویت این آموزش‌ها نیز با دانش‌آموزان است و در این راه نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید