بازدید معاون رئیس جمهور از اردوی تیم‌های ملی بانوان معلولان

  • ورزشی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۰
    کد خبر :380341

معاون رئیس جمهور در امور بانوان با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از اردوی تیم‌های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان بازدید کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان، با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از اردوی تیم های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان بازدید کرد.

در این دیدار که فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، ابتکار را همراهی می کردند، معاون رئیس جمهور در امور بانوان از نزدیک با ملی پوشان و کادر فنی تیم ها گفت‌وگو کرد و در جریان روند آماده سازی تیم های اعزامی به رقابت های پاراآسیایی قرار گرفت.

ابتکار پس از بازدید از اردوهای تیم های ملی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی گفت: تلاش های ارزنده ای در این مجموعه صورت گرفته که نشان دهنده هدف‌گذاری مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این سال هاست.

وی افزود: من معتقدم هر فردی که به اردوی پاراآسیایی ها وارد می شود، با انگیزه و روحیه ای مضاعف روبه رو می شود. ورزشکاران سرشار از انرژی هستند و در سطح مطلوبی از آمادگی قراردارند.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: حضور پررنگ بانوان در ورزش جانبازان و معلولین نیز نشانگر اهمیتی است که به این بخش از ورزش داده شده است. هر چه نگاه ویژه تری به بانوان و ورزش همگانی و قهرمانی آنان داشته باشیم روحیه و انگیزه آنها را برای کسب پیروزی و رشد لازم بالا برده ایم.

ابتکار تاکید کرد: در سطح آسیا و جهان ملی پوشان دارای معلولیت همواره باعث افتخار و مباهات کشور هستند و ما آرزو داریم رقابت های پاراآسیایی را با دستاوردهای خوب و موفقیت پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: ورزش یکی از ابزار های مهم برای مقابله با ناامیدی و یاس است و باید مورد توجه قرار بگیرد. من به نوبه خودم از همه ی افرادی که فداکارنه وبا علاقه، فراتر از ماموریت های ادارای تلاش می کنند خدا قوت می گویم و آمادگی همراهی و کمک به این عزیزان را دارم تا جریان امور با سرعت بیشتری پیش انجام پذیرد.

وی در پایان با اشاره به تصویب اساسنامه کمیته پارالمپیک و استقلال این کمیته از المپیک، خاطر نشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید