اظهارنظر کنایه‌آمیز دیه‌گو کاستا درباره اختلافاتش با کونته

  • ورزشی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۷
    کد خبر :380298

دیه‌گو کاستا در اظهارنظری کنایه‌آمیز آنتونیو کونته را مسبب جدایی‌اش از چلسی دانست.

دیه‌گو کاستا مهاجم تیم فوتبال اتلتیکومادرید که سال گذشته در پایان یک جنگ طولانی مدت با آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی این تیم را ترک کرد، درباره آن ماجرا که بازتاب رسانه‌های گسترده‌ای داشت به نشریه مارکا گفت: آن روزها برای من به سختی می‌گذشت اما من مسببش نبودم. مردم چیزهای زیادی می‌گفتند اما گذشت زمان همه چیز را درست کرد. حالا ببینید که کونته کجاست.

کاستا افزود: من به شیوه بدی از چلسی جدا شدم و دلیلش هم رفتار کونته بود. سیمئونه (سرمربی اتلتیکومادرید) اما کسی است که هر حرفی دارد رو در روی خودت می‌زند. اگر او شما را نخواهد این را خیلی شفاف می‌گوید و تلاش می‌کند که به شما کمک کند. در چلسی اما وضعیت کاملاً برعکس بود. ما با کونته قهرمان لیگ شدیم اما بعد از آن او برای من پیامی فرستاد داد تا بگوید که دیگر مرا نمی‌خواهد.

به گزارش تسنیم ،مهاجم ملی‌پوش اتلتیکومادرید تأکید کرد: من این فرصت را داشتم که به اتلتیکو مادرید برگردم و هیچ مانعی هم وجود نداشت اما زمانی که چلسی به من گفت باید برگردم و با تیم ذخیره‌هایش تمرین کنم … من خیلی شفاف گفته بودم که دارم به اتلتیکومادرید می‌روم، اگرچه پیشنهادهای دیگر هم داشتم. وقتی که چلسی مانع رفتنم شد، من ترجیح دادم که در برزیل در کنار خانواده‌ام بمانم. من در زندگی‌ام ارزش‌های دیگری هم دارم که با پول نمی‌شود خرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید