آسیبی که ژانر کمدی به سایر گونه‌های سینمایی زده است

    کد خبر :380293

بازیگر سریال شهرزاد گفت: سینمای امروز کاملاً به آثار کمدی تعلق دارد. وقتی همه چیز سینما گیشه و اقتصاد آن شود به طور کلی مابقی ژانرها از بین می روند و هیچگونه راهی برای بروز خود پیدا نمی کنند.

رامین ناصر نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص وضعیت بد اکران و گیشه محور شدن سینما گفت: متاسفانه همه چیز در سینمای ایران معطوف به گیشه شده و اکثر آثار صرفاً برای سود مالی و گیشه ساخته می‌شوند. در سینمای امروز اقتصاد و درآمدزایی از طریق گیشه تنها عامل تعیین کننده برای تولید آثار سینمایی شده است.

ویبا تاکید بر کاهش ژانر و گونه در سینما اضافه کرد: سینمای امروز کاملاً به آثار کمدی تعلق دارد. وقتی همه چیز سینما گیشه و اقتصاد آن شود به طور کلی مابقی ژانرها از بین می روند و هیچگونه راهی برای بروز خود پیدا نمی کنند.

در همین راستا ادامه داد: به عنوان مثال یکی از ژانرهایی که من به شدت به آن علاقمند هستم و در این کارزار اجازه نمایش پیدا نمی کند ژانر کودک است. این ژانر طی سالهای گذشته با وجود تولیدات خوب اما پخش مناسبی دریافت نکرده است.

بازیگر سریال “گمشدگان” درباره وضعیت فعلی تئاتر اذعان کرد: این جریان گیشه محور به تئاتر نیز رسوخ کرده است. من نمی خواهم از تئاتر آزاد نام ببرم و بگویم این تئاترها به هر نحو می خندانند. ما می بینیم که در بعضی تئاترها که با نام تئاتر هنری روی صحنه می روند هم شوخی های انجام می شود که بسیاری از تماشاگران از دیدن آنها خجالت می کنند.

ناصرنصیر با اشاره به شایعات مبنی بر ساخت شهرزاد چهار خاطرنشان کرد: درباره شهرزاد 4 در رسانه ها صحبت هایی وجود دارد اما از همان ابتدا هم هیچوقت قرار نبود شهرزاد 4 ساخته شود. البته هیچ چیز قطعی نیست اما به هر صورت هنوز پیشنهادی به من نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید