اولین گوشی مجهز به ۱۰ گیگابایت رم احتمالا توسط چینی ها به بازار می آید

    کد خبر :380170

مدل جدیدی از گوشی اوپو فایند اکس که نمایشگرش برخلاف ترند جدید ایجاد شده در بازار فاقد بریدگی بود و به یک دوربین سلفی بیرون جهنده مجهز شده بود قرار است که همراه با ۱۰ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار بیاید.

جزئیات مربوط به پرچمدار آتی اوپو ابتدا در وبسایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شد و سپس آیس یونیورس که معمولا اطلاعات گوشی های معرفی نشده را لو می دهد آنها را فاش کرد.

در هر حال اگر اطلاعات درج شده در وبسایت TENAA صحت داشته باشند آنگاه اوپو نخستین تولید کننده موبایل در دنیا خواهد بود که این حجم رم را برای محصولش در نظر گرفته و جالب آنکه این رقم حتی از میزان در نظر گرفته شده برای اغلب پی سی های امروزی بیشتر بوده و دو برابر رم ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده برای آیفون XS و XS Max است.

البته اشاره کنیم که ۱۰ گیگابایت رم احتمالا از نظر شرکت اوپو که پرچمدار فعلی اش یعنی فایند اکس را با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه کرده بهبود چندان قابل توجهی نیست.

ویوو هم که یکی دیگر از شرکت های چینی مطرح دنیا محسوب می شود ظاهرا قصد دارد گوشی جدیدی به نام Xplay7 را همراه با ۱۰ گیگابایت رم به بازار عرضه کند و عنوان تولید کننده نخستین گوشی بهره مند از این میزان رم را به خود اختصاص دهد.

و اما شرکت اوپو که بیشتر به خاطر ساخت و تولید موبایل هایی پیشرفته با قیمت پایین شناخه می شود هم اکنون عنوان پنجمین تولید کننده بزرگ موبایل در دنیا را در اختیار دارد و بعد از نام هایی نظیر شیائومی، اپل، هواوی و سامسونگ قرار گرفته.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید