حمید استیلی: کادر فنی قصد دارد بازیکنان بیشتری را زیر نظر بگیرد

  • ورزشی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸
    کد خبر :380150

مدیر تیم فوتبال المپیک ایران معتقد است با دعوت از بازیکنان این تیم در دو مرحله فرصت بیشتری برای بازیکنان شایسته فراهم می‌شود تا توانمندی‌های‌شان را به خوبی نشان بدهند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره دعوت از 29 بازیکن به اردوی تیم فوتبال المپیک ایران در گروه اول و دعوت از بازیکنان باقیمانده در گروه دوم گفت: این تدبیر کادر فنی بوده که مایل هستند بازیکنان بیشتری را زیر نظر بگیرند و در واقع فرصت مناسبی است که تعداد بیشتری از بازیکنان می‌توانند با حضور در تمرینات آمادگی‌شان را نشان بدهند. البته در اردوی مرحله دوم بیشتر بازیکنانی حضور دارند که در مسابقات جاکارتا حاضر بودند، اما تلاش شده است که تمامی بازیکنان شایسته لیگ برتر و لیگ دسته اول حتی لیگ‌هایی پایین‌تر هم دیده بشوند. همچنین تلاش ما این است که بتوانیم در فرصت‌های فیفادی از بازیکنان لژیونری که از نظر سنی می‌توانند به تیم المپیک کمک کنند هم استفاده کنیم.

مدیر تیم فوتبال المپیک ایران همچنین درباره برنامه‌های آماده‌سازی این تیم گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با بهترین برنامه‌ها وارد رقابت‌ها شویم. بر همین اساس رایزنی با فدراسیون‌های مختلف و کشورهای زیادی انجام شده تا بتوانیم زمینه برگزاری مسابقات تدارکاتی بین‌المللی را فراهم کنیم. فعلاً پاسخ مثبت عراقی‌ها را در این زمینه دریافت کرده‌ایم و می‌توانیم دو بازی تدارکاتی مناسب با این تیم داشته باشیم که یکی از تیم‌های قدرتمند است و امیدواریم با ادامه رایزنی‌ها امکان برگزاری مسابقات بیشتری فراهم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید