نیما نکیسا: منتقدان از من فوتبالی‌تر و تحصیلکرده‌تر کجا پیدا می‌کنند؟

  • ورزشی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵
    کد خبر :380147

نیما نکیسا, مسئول کمیته توسعه فوتبال گفت: عده‌ای می‌ترسند که جلوی نان خوردن و دلالی‌های‌شان گرفته شود و از اینکه یک فرد با تحصیلات دکتری در سمتی قرار می‌گیرد می‌ترسند.

نیما نکیسا درباره مسئولیتش در کمیته توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال گفت: کارمان را به طور رسمی از امروز (شنبه) آغاز کردیم. یکسری معیارها را از AFC دریافت کردیم که باید آنها را با قابلیت‌های خودمان در ایران بسنجیم و دسته‌بندی و اولویت‌بندی کنیم. پیشنهاداتی را در قالب برنامه به محمدرضا ساکت (دبیرکل فدراسیون) ارائه کرده‌ایم تا در صورت تائید به اجرا برسانیم. باید در نظام کاری تیم‌های پایه بازنگری صورت بگیرد و نظام جدیدی ایجاد شود. در گذشته هرکسی که آمده تلاشش را برای تیم‌های پایه کرده اما شاید نگاه من در این باره مجزا از آنها باشد. دیگران 4 ماه پیش طرحی داده‌اند که هنوز مشخص نیست این طرح عملیاتی شود یا نه، اما من مانند آنها اینقدر صبور نیستم و به دنبال این هستم که کار‌ها با سرعت زیادی انجام شود.

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت در فدراسیون فوتبال برایش سود مالی نخواهد داشت, راجع به انتقاداتی که بعد از انتخابش به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه به فدراسیون فوتبال شده بود, تصریح کرد: برخی گفتند «نیما نکیسا در تیم‌های پایه چه کاری انجام داده که مسئول شده است؟» می‌خواهم بدانم دیگران در گذشته چه کاری انجام داده‌اند؟ اگر انتقاد یا حرفی داریم بهتر است به جای اینکه این حرف را در فضای مجازی یا روزنامه‌ها بزنیم, بیایم در فدراسیون فوتبال و این انتقاد را با رئیس فدراسیون در میان بگذاریم. این درست نیست که تا X و Y سِمت می‌گیرند, بروید و از او انتقاد کنید. از من فوتبالی‌تر و تحصیل‌کرده‌تر کجا پیدا می‌کنید؟ مگر از بازیکنان تیم 98 فوتبالی‌تر وجود دارد؟ شما کجا بودید تا حالا و چه کار‌هایی انجام داده‌اید؟ ما ایرانی‌ها متاسفانه یاد گرفته‌ایم تا افرادی سِمت می‌گیرند جلوی پای آنها سنگ بیندازیم. عده‌ای می‌ترسند که جلوی نان خوردن و دلالی‌های‌شان گرفته شود. از اینکه یک فرد با تحصیلات دکتری در سمتی قرار می‌گیرد می‌ترسیم و می‌خواهیم که یک آدم نابلد را جایگزین او کنیم تا بتوانیم از کنار این آدم نان بخوریم.

به گزارش تسنیم ،مسئول توسعه فوتبال پایه درباره عملکرد ضعیف تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: عملکرد تیم نوجوانان در کمیته فنی و توسعه بررسی خواهد شد و کمیته ما نمی‌تواند نظارتی روی این موضوع داشته باشد. کار کمیته توسعه فوتبال مربوط به بازیکنان زیر 13-12 سال است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید