کریستیانو رونالدو: به مودریچ برای بردن جایزه فیفا تبریک گفتم

    کد خبر :379984

کریستیانو رونالدو می‌گوید که به هم‌تیمی سابقش به خاطر بردن جایزه بهترین بازیکن فیفا تبریک گفته است و خودش را شایسته بردن جایزه زیباترین گل سال می‌دانست.

کریستیانو رونالدو شب گذشته (جمعه) در هتل محل اقامت یوونتوس، در یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفدارانش در اینستاگرام به سؤالات آنها پاسخ داد.

یکی از سؤالاتی که از ستاره پرتغالی یوونتوس پرسیده شده درباره عدم حضورش در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا – عنوانی که به هم‌تیمی کروات سابق او در رئال مادرید تعلق گرفت – بود که واکنش او اینگونه بود: من به مودریچ برای بردن آن جایزه تبریک گفتم.

رونالدو اما معتقد بود که برای بردن جایزه زیباترین گل سال، او به خاطر گلی که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته به یوونتوس زد، سزاوارتر از محمد صلاح (بابت گلی که در دربی مرسی‌ساید به اورتون زد) بوده است.

او ادامه داد: صلاح شایسته بردن جایزه پوشکاش بود. گل او زیبا بود اما بیاید با خومان صادق باشیم و خودتان را گول نزنید. گل من بهتر بود.

ستاره پرتغالی بانوی پیر درباره نرفتنش به مراسم فیفا در لندن هم تأکید کرد: جایزه، جایزه است و من هم انواع و اقسام‌شان را دارم. من برای بردن این جوایز بازی نمی‌کنم. 15 سال است که دارم در بالاترین سطوح بازی می‌کنم و به کارهایی که تا کنون انجام داده‌ام افتخار می‌کنم.

به گزارش تسنیم ،رونالدو در پایان درباره این شایعه که او به خاطر مطلع بودن از انتخاب شدن مودریچ به مراسم فیفا نرفته است هم اظهار داشت: آنها (رسانه‌ها) امروز چه می‌گویند؟ چیزهایی که گفته‌اند خبرهایی دروغ است. آنها می‌خواهند با بردن اسم من معروف شوند. این هم بخشی از حرفه من است و طبیعی. همه چیز خوب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید