مارکا: کی‌روش به دنبال پنجمین حضور در جام جهانی با تیمی جدید

    کد خبر :379978

رسانه اسپانیایی مدعی شد؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حال بررسی پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک برای قبول سرمربیگری اِل‌تری است.

فدراسیون فوتبال مکزیک همچنان به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی خوان کارلوس اوسوریو است، سرمربی‌ای که پس از جام جهانی 2018 روسیه از سمت سرمربیگری اِل‌تری کنار کشید. در همین راستا کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری مکزیک است.

طبق گزارشی که نشریه «مارکا» منتشر کرده؛ نمایندگان فدراسیون فوتبال مکزیک با کارلوس کی‌روش ملافات کرده‌اند و پیشنهادی هم برای وی ارسال کرده‌اند. این ملاقات بین طرفین باعث شده تا مکزیکی‌ها، کی‌روش را به عنوان سرمربی خیلی توانمند، بادانش بالا و باتجربه‌ای در نظر بگیرند.

کی‌روش پرتغالی هم علاقه‌مند به چالش سرمربیگری تیمی همچون مکزیک است تا با چالش رسیدن به جام جهانی 2022 مواجه شود. در این راه، او می‌تواند برای پنجمین بار تیمی را به جام جهانی برساند، کاری که پیش از این هیچ سرمربی‌ای نتوانسته انجام دهد.

کی‌روش 65 ساله در حال حاضر تمرکزش را روی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا گذاشته که قرار است از ماه ژانویه پیش‌رو به میزبانی امارات برگزار شود. با این حال کی‌روش پس از اینکه پیشنهاد کره جنوبی و کامرون را رد کرد، پیشنهاد فدراسیون مکزیک را بررسی می‌کند.

به گزارش تسنیم ،در حال حاضر کارلوس کی‌روش و تاتا مارتینو بهترین گزینه‌های احراز پست سرمربیگری تیم ملی مکزیک هستند که پس از جدایی خوان کارلوس اوسوریو خالی مانده است. اوسوریو پس از جام جهانی 2018 حاضر به تمدید قراردادش نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید