برانکو: پول نگرفته‌ام اما اشتیاق بازیکنان باعث شده در پرسپولیس بمانم

  • ورزشی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
    کد خبر :379942

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس تاکید کرد در این فصل پولی نگرفته و همین فردا می‌تواند به خانه برگردد اما اشتیاق شاگردانش باعث شده به کارش ادامه دهد.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است که همه برای بازی با السد هیجان داریم. تنها تیمی هستیم که دو بار متوالی راهی این مرحله از مسابقات شده‌ایم.

وی افزود: بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی رفت مقابل السد دارند اما متاسفانه برای این دیدار چند بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداریم. کامیابی‌نیا، انصاری و ماهینی که قطعا نیستند و سیدجلال هم امروز کسالت داشت که به وی گفتیم به منزل رفته و استراحت کند. لازم نیست بگویم این نفرات چقدر برای تیم مهم هستند. با همه این حرف‌ها خوشحالیم که در این مرحله هستیم و به خودمان افتخار می‌کنیم. با لیاقت تمام به این مرحله رسیدیم و همه یادشان رفت که چطور از سد تیمی مثل الدحیل گذشتیم. بقیه نفرات کاملا سرحال و قبراق هستند و آمادگی خود را در بازی با سپیدرود و دربی نشان دادند.

برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این سوال آیا قصد دارد در بازی با السد از یکی از نفرات جوان تیمش استفاده کند در شرایطی که چاره‌ای جز این کار ندارد؟ عنوان کرد: بله آن فردی که بازی خواهد کرد در تمرینات روز‌های آتی مشخص خواهد شد. ما هنوز 3 جلسه تمرین دیگر برای این بازی داریم و همه نفراتی که با ما هستند، لیاقت حضور در تیم را دارند. ما حداکثر اعتماد را به جوانان‌مان داریم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به حرف‌های اخیر فریرا مبنی بر اینکه السد در بازی رفت نیاز به برد پرگل دارد تا کار پرسپولیس را تمام کند، یاد آور شد: من به فلسفه کاری خود اعتقاد دارم و در قطر با همان شیوه همیشگی‌مان بازی خواهیم کرد. قطعا بازی سختی را پیش رو داریم و با اعتمادی که به بازیکنان تیمم دارم به دنبال کسب بهترین نتیجه در قطر هستیم.

وی راجع به اینکه با صعود متوالی پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حالا همه هواداران از پرسپولیس انتظار صعود به فینال مسابقات را دارند، خاطرنشان کرد: بله خب ما واقفیم که هواداران از ما توقع دارند در کهکشان‌ها هم قهرمان شویم! آنها همیشه حداکثر توقع را از تیم‌شان دارند اما واقعیت این است که پرسپولیس با لیاقت تمام راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده است. هدف‌ ما رفتن به فینال است اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. در بازی با الدحیل بازیکن حریف با کمرش گل زد که خیلی اتفاق عجیبی بود.

به گزارش تسنیم ،برانکو همچنین در ارتباط با اظهارات اخیر حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه برانکو و دیگر خارجی‌های پرسپولیس 5 ماه است حقوق نگرفته‌اند و حتی می‌توانند قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند، گفت: گرشاسبی واقعیت را گفته است، چون من هنوز طلب فصل پیش خود را از باشگاه نگرفته‌ام و بابت این فصل هم یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم. به هر حال انگیزه و اشتیاق بازیکنان در تمرینات و بازی‌ها باعث شده که ما بمانیم و به کارمان ادامه دهیم در حالی که همین فردا می‌توانیم به خانه‌مان برگردیم. این روند هم مشخص نیست تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید