برانکو: فلسفه ما تغییر نخواهد کرد/ اگر بخواهم فردا از پرسپولیس می‌روم!

  • ورزشی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰
    کد خبر :379929

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیتی که تیمش با آن مواجه شده و انتظاراتی که هواداران برای فینالیست شدن دارند، گفت: هواداران انتظار دارند ما در کهکشان هم قهرمان شویم.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی گفت: مثل پارسال در نیمه نهایی مشکل داریم. سیدجلال، کمال، ماهینی و انصاری را نداریم.

وی درباره اینکه احتمال دارد با انتخاب ترکیب جدید همه را شگفت زده کند گفت: هنوز تمرین داریم. کادر بازیکنان هستند و لیاقت دارند. حداکثر اعتماد را به جوانان دارم.

برانکو درباره صحبت‌های فریرا سرمربی السد قطر مبنی بر اینکه با یک پیروزی پرگل در قطر کار پرسپولیس را یکسره می کنند، تاکید کرد: هرگز فلسفه خود را تغییر نداده‌ایم. همانطور که در دیدار با الدحیل هم چنین فلسفه ای را دنبال کردیم. ما با خوشبینی به این مسابقه می رویم. کاملا به بازیکنانم اعتماد دارم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

وی درباره بالارفتن توقعات از پرسپولیس برای فینالیست شدن گفت: می دانم هواداران انتظار دارند در کهکشان راه شیری هم قهرمان شویم ولی ما با لیاقت خودمان اینجا رسیده ایم. اتفاقی نرسیده ایم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، برانکو درباره صحبت های گرشاسبی مبنی بر احتمال قطع همکاری با خارجی های پرسپولیس گفت: حرف گرشاسبی واقعیت است چون بدهی های ما از سال گذشته هم هست. این فصل هم چیزی نگرفته ایم ولی بازیکنان به ما انگیزه می دهند و با شوقشان به ما انگیزه ماندن می دهند. واقعیت این است که فردا هم می توانم بروم.

وی درباره اینکه تا چه زمانی می خواهد این وضعیت را تحمل کند؟ گفت: خودم هم نمی دانم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید