۷ شهید و بیش از ۵۰۰ زخمی در تظاهرات بازگشت فلسطینی ها

    کد خبر :379841

در جریان تظاهرات بازگشت که روز جمعه با حضور گسترده فلسطینی ها برگزار شد دستکم ۷ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۵۰۰ تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش بازتاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان بیست و هفتمین تظاهرات بازگشت که به دلیل مصادف شدن با سالگرد شعله ور شدن انتفاضه، تظاهرات «انتفاضه الاقصی» نامگذاری شد دستکم ۷ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۵۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

هیأت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره پیشتر طی فراخوانی عموم ملت فلسطین را به مشارکت گسترده در این تظاهرات دعوت کرده بود.

هزاران فلسطینی پس از اقامه نماز عصر راهی مناطق مرزی شده و در این تظاهرات شرکت کردند که بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش صهیونیستی به سمت تظاهرات کنندگان فلسطینی ۷ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۵۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

لازم به ذکر است که از آغاز تظاهرات بازگشت در ۳۰ مارس گذشته تاکنون ۱۹۳ فلسطینی در جریان این تظاهرات و بیش از ۱۰ نفر نیز در حملات هوایی و زمینی متفرقه ارتش صهیونیستی به نوارغزه به شهادت رسیده و بیش از ۲۱ هزار نفر هم زخمی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید